Weekendskitur til Norge/Sverige
Fra : Henning Nielsen

Dato : 11-03-02 23:24

Hejsa.

Vi er et par stykker der got kunne tænke os at komme på en forlænget
weekendskitur til Norge/Sverige i denne uge.

Hvilke rejseberauer er værd at prøve hvis der skal værre opsamlingssted i
Aalborg ?

Med venlig hilsen
Henning Nielsen

Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 17-03-02 10:43

Hej Henning Nielsen

Se dette indlæg fr a den 20 februar :
Hej allesammen!

Jeg er pilot i selskabet som flyver Thisted-Kastrup, samt Ålborg-Oslo.
Pga min egen interesse, har jeg arrangeret forlængede week-end ture til
Norge (Dagali/Geilo). Normalt flyver vi torsdag aften fra Thisted, men
har muligheden til at tage med passagerer fra Ålborg eller Sindal. Man
"ofrer" kun én fridag/feriedag (fredag) og får hele 3 dage på ski. Så
kommer vi hjem igen efter at heisene lukker søndag aften.

Det værste jeg ved med skitur, er rejsen frem og tilbage. Nu har vi
mulighed til at være på ski klokken 16.00 søndag og være hjemme igen kl
18.00 i egen stue. Ikke så værst!

Vi har en meget god aftale på hotellet i Dagali, men ellers kan man lave
egne arrangementer i hytter/andre hoteller/ferielejligheder osv.
Interesseret? Vi har pladser tilbage med afgang den 7. marts, 14. marts
4. april og ellers senere i april. Hotellet oplyser at de har enkelte
pladser ledig i påsken, hvis det skulle være interessant.

Det koster 1250 kr tur/retur, og der er mulighed for tax-free køb inden
afgang. Mindre børn sammen med forældre rejser gratis dersom der er
plads.

Ring på 97 98 51 16 eller maile airthy@post5.tele.dk