AIW Radeon 7500
Fra : TS

Dato : 11-03-02 21:18

Hejsa.
Nu har jeg fået mit AIW Radeon 7500. Der er desværre ikke fjernbetjening med
i den europæiske udgave (Hercules).

Den viser uden problemer siganel på tv'et - også under boot. Den finder også
fint tvkanalerne med tuneren.

Jeg har bare et problem efter installering: Når jeg kører noget i
mediaplayer eller vil se tv på computeren - så viser den kun signalet på mit
fjernsyn, sammen med alt andet på desktoppen. På min computerskærm viser den
kun desktoppen og sort billede der hvor der skulle vises film eller ses TV.

Er der nogen derude der ved hvordan jeg får styr på det, således at jeg kan
se fjernsyn på min computerskærm?

/TS