Clairvoyance
Fra : Eliza Green

Dato : 11-03-02 21:04

Hej alle

Jeg overvejer at besøge en clairvoyant, men hvem skal man vælge...??
Er der nogen, der har prøvet dette? Hos hvem? Og hvordan var det?

..Eliza

Fra : Claus Lindeskov Hans~

Dato : 15-03-02 09:02

"Eliza Green" <eg_71@hotmail.removethis.com> skrev i en meddelelse
> Hej alle
>
> Jeg overvejer at besøge en clairvoyant, men hvem skal man vælge...??
> Er der nogen, der har prøvet dette? Hos hvem? Og hvordan var det?
>
> .Eliza

Kære .Eliza...!

Det kommer jo helt an på, hvad det er, du vil. Nogle er gode til fysiske
skavanker, andre ser fremtiden helt tydeligt, nogle kan det dér med arbejde
og penge mens andre igen arbejder med dit inderste jeg (sjælsarbejde) - der
findes naturligvis kombinationer af alle disse ting!

Så det er ikke let at finde "sin" clairvoyant. Men find eventuelt et blad
(der findes nogle...f.eks. "Nyt Aspekt" eller "Lys-strejfet"), slå op under
behandlere og mærk efter inde i dig selv, hvem du bedst kan lide eller ikke
lide.

Der findes også en masse index'er på Nettet, hvor du kan gøre det samme. Du
kan også prøve www.mandala.dk. Der findes en masse alternative behandlere,
du kan spørge gratis.

Lys og Kærlighed
Claus*

Fra : Katrine

Dato : 30-03-02 21:29

Hej Eliza

> Jeg overvejer at besøge en clairvoyant, men hvem skal man vælge...??
> Er der nogen, der har prøvet dette? Hos hvem? Og hvordan var det?

Jeg har flere gange konsulteret en kvinde der er meget dygtig til at lægge
tarotkort og heale, hvilket jeg kun kan sige har været utrolig positivt. Jeg
har med hendes hjælp og vejledning taget nogle meget store skridt mod et
helt nyt liv, og jeg kan absolut anbefale det. Man lærer sig selv lidt bedre
at kende, og får et større overblik over sit liv, samt hjælp til at komme af
med eventuelle laster/blokeringer.
Når det gælder tarot kan man jo stortset stille et hvilket som helst
spørgsmål, og der er altid svar at få. Det er i mine øjne meget spændende.

Hvem man skal vælge er ikke nemt at sige, men det skal være en du tør betro
dig til og føler dig tryg ved, ellers må du prøve igen. Hende jeg
konsulterer, er selvstændig og bor i Horsens, jeg oplyser her hendes navn og
telefonnummer.

Birgith Jensen
75 62 47 01

Hilsen