Hvorfor dur min Guestbook ikke??
Fra : damn

Dato : 11-03-02 20:06

Er der nogen som kan hjælpe mig med at løse mit problem. Når jeg har skrevet
noget og valgt: Submit Query så melder den HTTP 500 Internal server error.
Hvad er ikke som det skal være?

Her er siden hvis det hjælper:

http://home.worldonline.dk/~alkan/

Johs

Fra : Jeppe Bech M.

Dato : 11-03-02 20:43

Mener du det link der hedder: Tilfreds/Utilfreds med dit køb?
Hvis det er, så ser det ud til at være et Perl-script, og så er det ikke
herinde du skal spørge...

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 11-03-02 20:47

Har du tilmeldt den rigtig ?
For det skal man da vist hos Tiscali, eller husker jeg forkert.
Leo Vaeversted
http://www.vaeversted.nu
http://www.ruhnstet.dk
http://www.hobbylink.dk

Fra : damn

Dato : 11-03-02 22:09

Jep jeg har tilmeldt den hos worldonline/tiscali og jeg fik ikke nogle
fejlmeddelelser.

Fra : Peter Ingemann Hanse~

Dato : 19-03-02 14:35

Hvorfor laver du ikke din egen med ASP eller sådan noget ?...
Hvis du mangler en har jeg da en i baglommen som jeg godt kan sende til dig
=)

Hilsen fra Peter