E-Mail
webnoob 5265
Outlook 2002
Fra : Jim Pedersen

Dato : 11-03-02 20:02

Hej...

Jeg har lige installeret MS Office XP, og alt andet end
lige Outlook 2002 viker fint. Men når jeg forsøger at
åbne Outlook 2002, får jeg denne fejl :

"""" Standardmapperne til e-mail kan ikke åbnes.
Informationstjenesten DLL-fil blev ikke fundet.
MAPI kunne ikke indlæse informationtjenesten
PSTPRX.DLL , kontroller, at tjenesten er korrekt
installeret og konfigureret. """

Og jeg har undersøgt om PSTPRX.DLL findes på
pcen, og det gør den IKKE.

Hvad kan jeg gøre for at få Outkook 2002 til at
virke ? - er der en rar sjæl der kan fortælle mig det.

Min Outlook 2000 virkede fint...På forhånd TAK!!!

Med venlig hilsen
Jim Pedersen fra Odense C

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-03-02 21:03

Underligt -- jeg har samme problem og har ligeledes spurgt her i NG.
Hvis du finder en løsning må du MEGET gerne maile det til mig . direkte på
dan@dbamott.dk

Fra : Madsen

Dato : 11-03-02 22:07

Jim Pedersen skrev:

> [...]
> Informationstjenesten DLL-fil blev ikke fundet.
> MAPI kunne ikke indlæse informationtjenesten
> PSTPRX.DLL , kontroller, at tjenesten er korrekt

http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q293058

Madsen.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 11-03-02 22:36