Pink Floyd på Zulu.
Fra : Mads Breddam

Dato : 11-03-02 19:53

Vil lige smide en reminder.... Der kommer et eller andet om Pink Floyd i
aften kl. 00.00 på Tv2Zulu, umiddelbart efter et eller andet ligegyldigt om
Oasis.

--
Mads Breddam
breddam@jyde.dk

"Smilet er den korteste distance mellem to mennesker". Victor Borge.

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 11-03-02 19:47

Tak for det!!! Det skal jeg sku' se.
Larsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-03-02 20:59

Wow Det var vigtig information Tak!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Peter Kaas

Dato : 11-03-02 21:39

> Vil lige smide en reminder.... Der kommer et eller andet om Pink Floyd i
> aften kl. 00.00 på Tv2Zulu, umiddelbart efter et eller andet ligegyldigt
om
> Oasis.

FYI, så er det "Delicate Sound Of Thunder", en koncertoptagelse fra deres
"Momentary Lapse Of Reason"-turné. En virkelig fed koncert. Jeg har den på
CD og har engang set den i fjernsynet... ærgerligt jeg ikke har noget tomt
videobånd, men man kan jo håbe af de rare mennesker på Zulu genudsender den.

Mvh
Peter

Fra : Max

Dato : 11-03-02 21:35

Hej Mads

> Vil lige smide en reminder.... Der kommer et eller andet om Pink Floyd i
> aften kl. 00.00 på Tv2Zulu, umiddelbart efter et eller andet ligegyldigt om
> Oasis.

Så skete det, jeg kommer til at savne at se noget TV, det troede jeg ikke
kunne ske.

Mvh Max

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-03-02 23:54

On Mon, 11 Mar 2002 19:52:46 +0100, "Mads Breddam" <breddam@jyde.dk>
wrote:

>Vil lige smide en reminder.... Der kommer et eller andet om Pink Floyd i
>aften kl. 00.00 på Tv2Zulu, umiddelbart efter et eller andet ligegyldigt om
>Oasis.

bummer :/ noget jeg faktisk gider se i tv, og så er det på en kanal
jeg ikke kan tage

hvor bliver den pulse-dvd egentlig af?

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-03-02 01:29

"Gizmoduck" <gizmoand@nospamworldonline.dk> wrote in message

> bummer :/ noget jeg faktisk gider se i tv, og så er det på en kanal
> jeg ikke kan tage
>
> hvor bliver den pulse-dvd egentlig af?

Det lader ikke til at den kommer!

Men kan du få fingrene i en VCD udgave så er den rimelig god!

Nogen der ved hvad Xposed fra 18 februar 2002 er ?
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B00005ULYH/qid=1015892603/sr=1-19/r
ef=sr_1_3_19/202-0679508-2827865

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-03-02 12:08

On Tue, 12 Mar 2002 01:28:42 +0100, "Michael Lund Sørensen"
<milux@SLETDETTEimage.dk> wrote:

>Det lader ikke til at den kommer!
>
>Men kan du få fingrene i en VCD udgave så er den rimelig god!

hm ved du om der er nogle danske butikker der sælger den? jeg har set
et par klip fra koncerten, og det ser sq godt ud

Fra : HALLUM

Dato : 12-03-02 13:19

> hm ved du om der er nogle danske butikker der sælger den? jeg har set
> et par klip fra koncerten, og det ser sq godt ud

Ellers kunne I jo prøve "In The Flesh" med Roger Waters (2 CD LIVE)
- kommer iøvrigt på turne og forbi København den 2. juni ... wauhh....
(CD´en har en nærmest historisk gennemgang af Floyd numre...)
Velbekomme !

mvh. Hallum

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-03-02 14:55

Jeg købte min hos Axel Music, Kbh, det var den sidste, men de kan jo godt
have fået flere.
www.axeldvd.dk

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-03-02 14:52

Tjaaah, jeg havde det så omvendt, at efter Oasis kom der et eller andet
ligegyldigt program om Pink Floyd

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-03-02 14:54

forkert tråd...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Max

Dato : 12-03-02 15:12

Hej Jesper

> Tjaaah, jeg havde det så omvendt, at efter Oasis kom der et eller andet
> ligegyldigt program om Pink Floyd

Det er vidst ikke det eneste der er omvendt ved dig :)

Mvh Max

Fra : Peter Kaas

Dato : 12-03-02 16:51

> Tjaaah, jeg havde det så omvendt, at efter Oasis kom der et eller andet
> ligegyldigt program om Pink Floyd

Hmm... dén lader vi lige stå et kort øjeblik...

Måske burde man have set Oasis-programmet også.
Så ville man virkelig se kontrasten mellem et band, der /påstår/ at de er
det største rockband nogensinde og så det band, der faktisk er det!

Mvh
Peter

Fra : Max

Dato : 12-03-02 18:48

Hej Peter

> Måske burde man have set Oasis-programmet også.
> Så ville man virkelig se kontrasten mellem et band, der /påstår/ at de er
> det største rockband nogensinde og så det band, der faktisk er det!

Den bliver vi vidst også nødt til at lade stå et laaaaangt øjeblik.

Siden hvornår har Oasis haft noget med rock at gøre ????

Mvh Max

Fra : Peter Kaas

Dato : 12-03-02 21:27

> Den bliver vi vidst også nødt til at lade stå et laaaaangt øjeblik.

Hæ, hæ...

> Siden hvornår har Oasis haft noget med rock at gøre ????

Det er jo ikke mig der påstår dét, men derimod de talentløse idoter selv!

Mvh
Peter

Fra : Gizmoduck

Dato : 12-03-02 23:36

On Tue, 12 Mar 2002 21:26:57 +0100, "Peter Kaas" <peter_kaas@mail.dk>
wrote:

>Hæ, hæ...

>Det er jo ikke mig der påstår dét, men derimod de talentløse idoter selv!
>
>Mvh
>Peter

såså, nu ikke skændes, der er plads til alle bands :)

(dog ikke til uendeligt mange ens bands...der skal helst være andet
end navnet til forskel, gæt selv hvilken "genre" jeg tænker på)

Fra : Max

Dato : 12-03-02 23:47

Hej Gizmoduck

> såså, nu ikke skændes, der er plads til alle bands :)
>
> (dog ikke til uendeligt mange ens bands...der skal helst være andet
> end navnet til forskel, gæt selv hvilken "genre" jeg tænker på)

Vi må ikke skændes, hvad jeg iøvrigt ikke mener vi gør, men du
må gerne støbe kuglerne eller hur ?

Mvh Max

Fra : Gizmoduck

Dato : 13-03-02 14:33

On Tue, 12 Mar 2002 23:46:54 +0100, "Max" <max_jens@post9.tele.dk>
wrote:

>Hej Gizmoduck

>Vi må ikke skændes, hvad jeg iøvrigt ikke mener vi gør, men du
>må gerne støbe kuglerne eller hur ?
>
>Mvh Max

det var nu mest skrevet i spøg, og jeg skrev jo ikke noget nedsættende
om nogen bands eller genrer...hvis der er nogen der mener det er
"deres" musik jeg snakker om så kan de jo selv tage det til
efterretning ;)

Fra : Max

Dato : 13-03-02 14:39

Hej Gizmoduck

> [...]
> om nogen bands eller genrer...hvis der er nogen der mener det er
> "deres" musik jeg snakker om så kan de jo selv tage det til

Naturligvis, jeg glemte at sætte en :) efter mit brev.

Denne debat har jo været præget af bred enighed og megen forståelse.

Mvh Max