BioBooking sucks
Fra : ottesen

Dato : 11-03-02 18:27

Hej!
Er jeg den eneste der synes at www.biobooking.dk fungerer dårligt? Serveren
er OFTE overbelastet så man ikke kan komme til at reservere. Derudover er
siden dårligt bygget op: Når man går nogle trin tilbage husker den ikke
hvilken biograf og film man har valgt, og når man har valgt en film og skal
vælge tidspunkt, så fremgår det samme tidspunkt ofte 2 gange. Det dækker
selvf. over at filmen vises i flere sale på samme tid. men kunne det ikke
gøres lidt smartere? Og desuden kunne det være fedt med nogle "avancerede
søgemuligheder" således at man eksempelvis kan søge på en bestemt sal.
Sidsnævnte er måske lidt mere for nørderne, men jeg synes nu det kunne være
lækkert hvis man med en hurtig søgning kan se hvad der går på en given dato
i BioCity sal 1 i Århus (f.eks.).

Jeg skulle bare lige "af med det".

/Ottesen

Fra : Jesper Winding

Dato : 11-03-02 19:09
Fra : Peter Fleinert

Dato : 11-03-02 21:35

Hvad skal man sige til det. Det er så korrekt som det er skrevet, og der er
ingenting der hjælper, når man brokker sig.
Peter.

Fra : ottesen

Dato : 12-03-02 07:49

"Peter Fleinert" <fleinert@whatthefuck.com> wrote in message
> Hvad skal man sige til det. Det er så korrekt som det er skrevet, og der
er
> ingenting der hjælper, når man brokker sig.
> Peter.

Du har ret - men som jeg skrev så måtte jeg lige ha luft. Jeg prøvede i
øvrigt at finde en email adresse men en søgning på Nordisk Film Biografer
gav kun biobooking og der kan jeg ikke finde nogen emailadr....hm.

/Ottesen

Fra : A. And

Dato : 12-03-02 18:06

"ottesen" <ottesenNOSPAM@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
være
> lækkert hvis man med en hurtig søgning kan se hvad der går på en given

Hørt...........
Prøv at kigge på BioCenter Kolding. Der er noget af det rigtige.
http://www.biocenter.dk/
Det er træls at man ikke kan se alle de frie sæder i biobooking. Hvis man
prøver at bestille billet til en person og bagefter til 5 personer kan man
se at der er forskel på de frie sæder. Dette selfølgeligt uden at gennemføre
bestillingen...Hvorfor de gør det på den måde ved jeg ikke men træls er det
sgu..
Hører biobooking ikke ind under biozonen.dk ?
http://www.biozonen.dk/pages/master-index.asp?MasterFrameMode=0

Kim

Fra : Rune Zedeler

Dato : 13-03-02 15:01

"A. And" wrote:

> Prøv at kigge på BioCenter Kolding. Der er noget af det rigtige.
> http://www.biocenter.dk/

Jamen argh da nej! Der kan man jo ikke en gang se hvilken sal filmen går
i, før man har fået sig en mindre museskade...
Endnu senere end på biobooking (hvor det også er for sent).

-Rune

Fra : Kim.Jensen

Dato : 16-03-02 17:18

"Rune Zedeler" <rz@daimi.au.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen argh da nej! Der kan man jo ikke en gang se hvilken sal filmen går
> i, før man har fået sig en mindre museskade...
> Endnu senere end på biobooking (hvor det også er for sent).
>
> -Rune

Det er rigtigt nok men der hvor jeg ville hen var at man med biobooking ikke
kan vælge frit mellem alle ledige pladser. Det kan man med biocenter
kolding. Det ville være rart at man tog det bedste fra de systemer der
findes og slog det sammen i biobooking. Jeg er forøvrigt ligeglad med
hvilken sal filmen kommer i.
Kim

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-03-02 16:21

"Kim.Jensen" wrote:

> [...]
> kolding. Det ville være rart at man tog det bedste fra de systemer der
> findes og slog det sammen i biobooking. Jeg er forøvrigt ligeglad med

Jeg forstår ikke, hvordan du kan være lige glad med hvilken sal filmen
går i, og så samtidig gå højt op i, hvilket sæde, du får... :-/
Du har tydeligvis (forhåbentlig) ikke prøvet de dårligste sale i nogen
af palads-biograferne...

-Rune

Fra : Frenjon

Dato : 12-03-02 18:45

De er vist ved at lave det om :)

Jeg mener de skrev det engang midt i Januar - netop fordi det kørte så sløvt og ofte var nede, så
det kommer vel

Dog er det da rart at man KAN bestille via nettet, faktisk meget rart, f.eks. har Cinemaxx slet ikke
den funktion - det er da ringe for en sådan biografkæde

Fra : Kim Dorff - CinemaZo~

Dato : 19-03-02 14:55

Personligt har jeg benyttet Empire Bios online-billetsystem med optimal
funktionalitet. Det er forholdsvis hurtigt og enkelt bygget op (vist nok
takket være Biografbillet.dk), og stinker uanset hvad ikke så uhyggeligt
meget som Nordisk Films ækle Biobooking, hvis oplevelser med, jeg stadig
prøver at ryste af mig.

--
Kim D.