Andet multimedie
bentjuul 3670
PSP - Gradient editor
Fra : WebLex

Dato : 28-01-01 11:25

Hej alle

Jeg har været inde i "Gradient Editor" i Paint Shop Pro for at ændre lidt
frem og tilbage i Metallic-gradienten. Men nu vil jeg gerne tilbage til den
oprindelige gradient (altså gradienten som den var, da jeg installerede
programmet), men hvordan gør man lige det?

Er der en eller reset-funktion, eller kan man et eller andet sted finde de
oprindelige indstillinger. Jeg har ærligt talt ikke meget lyst til at
installere programmet på ny.

Så vidt jeg kan se gemmes indstillingerne i Gradient Editor hver gang man
trykker på Ok. Det er da en smule uhensigtsmæssigt, eller...?

Fra : villy kjaer

Dato : 28-01-01 13:11

"WebLex" <weblex@mail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så vidt jeg kan se gemmes indstillingerne i Gradient Editor hver gang man
> trykker på Ok. Det er da en smule uhensigtsmæssigt, eller...?

man kan bringe alle indstillinger tilbage til default ved at trykke "ctrl"
og "alt" lige efter at man har klikket for at starte.
Ikke samtidfig men et 1/1000 sek. efter jeg måtteprøve 3 - 4 gange før
jeg ramte.

Fra : WebLex

Dato : 28-01-01 14:47

(snip)

> [...]
> og "alt" lige efter at man har klikket for at starte.
> Ikke samtidfig men et 1/1000 sek. efter jeg måtteprøve 3 - 4 gange før

Ok, efter at have leget Carl Lewis med hensyn til reaktionstid en 48-49
gange lykkedes det Der må da være en nemmere måde - er der nogen, der
kender løsningen?

Og min metallic gradient ligner nu sig selv igen... (hurraaaaaa). Mange tak
for hjælpen.

Nu vil jeg spændt gå i gang med at se på, hvor meget jeg egentlig fik
ødelagt af mine indstillinger.