Dæk og syn
Fra : Teledk

Dato : 11-03-02 17:21

Hej

Jeg har i weekenden været i tyskland efter et nyt bagdæk, det var sq
billigt..............hvorfor mon. Da jeg kommer hjem ser jeg at det er et H
dæk og ikke et V dæk som det bør være, nu er mit spørgsmål, kan MC'en synes
med et H dæk??

/Henrik

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-03-02 17:37

Det tror jeg ikke er noget problem. Men skal du fx. til tyskland, så skal de
dæk være godkendt til din MC's tophastighed.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bendt Grunge

Dato : 11-03-02 20:08

"Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in message
> Det tror jeg ikke er noget problem. Men skal du fx. til tyskland, så skal
de
> dæk være godkendt til din MC's tophastighed.

Det mener jeg nu også de skal være i DK.

Bendt G

Fra : Armand

Dato : 12-03-02 01:26

Bendt Grunge <micro@sucks.cum> skrev i en

> "Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> wrote in
message
> Det mener jeg nu også de skal være i DK.

Jup!
Men det kan sikkert lade sig gøre at få den igennem syn. jeg har
ihvertfald aldrig set prøveassistenter der er interesseret i andet en
mønster-dybden!
Noget andet er at et H-dæk ikke holder til "V-kørsel", og det er
utænkeligt at man kører et bagdæk op (á 5-10.000 km) uden at have
pryglet modellen af blot et par gange undervejs :-/
La' vær'! Det er sgu ikke et fartområde (H + !) at tage chancer i

--
Armand.

Fra : bwl

Dato : 13-03-02 10:07

Øhhh som lettere uvidende..?? hvad er H dæk 0g hvad er V dæk????

Brian W.

" bold´or dæk"

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-03-02 10:14

On Wed, 13 Mar 2002 10:07:04 +0100, "bwl" <dustyman41@hotmail.com>
wrote:

>Øhhh som lettere uvidende..?? hvad er H dæk 0g hvad er V dæk????

H er til Højrekørsel, V er til Venstrekørsel....

(H og V er hastighedskoder,og angiver til hvilken max. hastighed
dækket er godkendt).

-M

Fra : Kenneth T

Dato : 14-03-02 20:38

> H er til Højrekørsel, V er til Venstrekørsel....

...så skal man have et af hvert, for ikke at køre i cirkler hele tiden??
:)

--
Venligst
Kenneth T