Q: Derbi Senda R 2000
Fra : Robert Petersen

Dato : 11-03-02 16:48

hej alle sammen...

Et lille spørgsmål...

forlyset på min dejlige Derbi går op og ned i styrke.

Lige pludselig når man kører er det som om at der kun er 6 volt på
anlægget.. ikke særlig behageligt når man kommer flyvende rundt i et sving
med 70 km i timen..
Efter ca. 1 minut lyser den atter normalt igen-..... såden bliver den ved..
specielt efter ca. 5 minutters kørsel..
Batteriet er helt nyt, og alt det andet lys fungerer fint

Nogen herinde som kender til problemet ?

Hvis jeg spørger en forhandler får jeg følelelsen at de bare vil skifte ud
indtil de finder fejlen...

De peger på følgende ting:

Løs forbindelse i lampen... ( det mener jeg ikke da pæren så bør slukke
helt )

Laderelæ ( hvor sidder det henne af ? )

Lysrelæ ( hvad funktion har det ? og hvor sidder det henne ?)

Gode råd efterlyses

PÅ forhånd tak

Robert

Fra : Bendt Grunge

Dato : 11-03-02 20:06

"Robert Petersen" <veng@post3.tele.dk> wrote in message
> [...]
> indtil de finder fejlen...
>
> De peger på følgende ting:
>
> Løs forbindelse i lampen... ( det mener jeg ikke da pæren så bør slukke

Jeg har selv været ude for at der har været dårllig forbindelse i en
forlygtepære så den helt kortslutede og hvis man slukke den lidt virkede den
igen et lille stykke tid, så det ville være det første du lige skulle tjekke
inden du splitter det hele af.

Bendt G