Agent 1.8
Fra : Heidi

Dato : 11-03-02 14:59

I dk.binaer.musik er der en der svarer på et indlæg,
at man kan se hvor mange kb/s et musikstykke er ved at holde curseren
hen over filen/indlægget. (Uden at man behøver hente indlægget først for
at se hvor meget det fylder).

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan det lader sig gøre, for jeg
har prøvet, og jeg kan ikke se noget som helst om størrelsen/kb/s -
er det en and, eller mig der er dum? (Eller begge dele?)

--
Mvh. Heidi
SVAR VENLIGST I GRUPPEN, OG IKKE PR. MAIL!!

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 11-03-02 15:25

Mon, 11 Mar 2002 14:58:39 +0100, skrev "Heidi"
<nospamheidi@adslhome.dk>:

>I dk.binaer.musik er der en der svarer på et indlæg,
>at man kan se hvor mange kb/s et musikstykke er ved at holde curseren
>hen over filen/indlægget.

Den der skriver det, bruger X-news og det er muligt at man kan
det i denne.

I Agent kan man se antallet af linjer.

Du kan regne med at 120000 linjer er ca. 5 MB, udfra det kan du
så regne filstørrelsen ud.
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Heidi

Dato : 11-03-02 15:51

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse news:udfp8u04vmal2f21s6c2e157gp2ter7r2r@dtext.news.tele.dk...

> Den der skriver det, bruger X-news og det er muligt at man kan
> det i denne.

Ok - det havde jeg ikke observeret.

> I Agent kan man se antallet af linjer.
>
> Du kan regne med at 120000 linjer er ca. 5 MB, udfra det kan du
> så regne filstørrelsen ud.

Det siger selvfølgelig ikke så meget nøjagtigt om, hvor mange kb/s
sangen er på, men det giver en lidt bedre idé om størrelsen.
Tak for hjælpen.

Fra : Cerberus the Hot Dog

Dato : 21-03-02 18:48

On Mon, 11 Mar 2002 15:25:23 +0100, "Knud Gert Ellentoft" spent 20 lines
telling me:

>Du kan regne med at 120000 linjer er ca. 5 MB, udfra det kan du
>så regne filstørrelsen ud.

Det kan godt være en hel del mere, det kommer an på strukturen (altså den
originale, før det er blevet encoded) ... når jeg henter billeder på
omkring 110000 linier ender de typisk med at være 6-8 MB.... ved så ikke
om det er encoding fejl fra afsenders side, men det passer 9/10...

Cerb

--
Visit my website, Cerberus' Hot Spot:
http://www.geocities.com/cerberus_hotdog