Porte til CS
Fra : Poul Christensen

Dato : 11-03-02 13:44

Hej.

Hvilke porte skal man åbne i sin FW for at kunne spille CS?

Hilsen Poul

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 14:20

"Poul Christensen" <chrispo@post6.tele.dk> wrote in message
> Hej.
>
> Hvilke porte skal man åbne i sin FW for at kunne spille CS?
>
> Hilsen Poul

Ingen.? Du kan da godt spille uden at åbne de porte som CS bruger, men
derimod ikke stille en server op. Alt afhængig af hvilken port du vil bruge
til din server.
Standard er vist 27015

Mvh
FJ

Fra : Poul Christensen

Dato : 11-03-02 14:37

Hej igen

> Ingen.? Du kan da godt spille uden at åbne de porte som CS bruger,

Øhhmmm? Jeg skal da give min router besked på at slippe data ud og lade data
komme ind, så der må da skulle bruges nogle porte.

I hvert fald virker det ikke - så snart jeg forsøger at starte spillet,
hænger det, som om det venter på nogle data.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 15:03

> I hvert fald virker det ikke - så snart jeg forsøger at starte spillet,
> hænger det, som om det venter på nogle data.

Også rigtigt nok! Det er fordi jeg har vænnet mig til min "dejlige"
speedstream router.. Den funker ikke helt rigtigt

Mvh
FJ

Fra : Poul Christensen

Dato : 11-03-02 20:18

Hej

> Også rigtigt nok! Det er fordi jeg har vænnet mig til min "dejlige"
> speedstream router.. Den funker ikke helt rigtigt

Hæ, der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget!

Nå, jeg leder videre efter porte - de står sjovt nok ikke nævnt i FAQ'en på
CS-siden.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 20:23

> Nå, jeg leder videre efter porte - de står sjovt nok ikke nævnt i FAQ'en

> CS-siden.

Hvis du har en shortcut på din desktop kan du skrive i genvejen; -port 80
(eks)
Find evt en port som du ved der er åben

Jeg mener stadig det er 27015/27016 der skal åbnes. Jeg spiller ikke selv
counterstrike men min søn gør.

Mvh
FJ

Fra : Devast8or

Dato : 11-03-02 22:55

Jeg er ret sikker på at CS bruger port 27005 & 27015, måske også 27010.

Devast8or

--
Spamfilter activated
To reach me via e-mail use: Morten (at) Teilmann (dot) Biz

Fra : Susanne Jørgensen

Dato : 11-03-02 19:37

hej alle

er der nogle der hved hvad for en kræft jeg skal bruge mod diablo hvil jeg
er druiden og jeg er på level 26

Fra : Santa Xcaze

Dato : 11-03-02 22:14

SNIP

Lidt dumt at poste under en anden tråd ø;)

Prøv at poste uden for denne tråd som omhandler porte i CS og så vil du få
flere svar!

Fra : Devast8or

Dato : 11-03-02 22:59

Det kommer stærkt an på hvilken slags druid du spiller. Hvis du er
shapeshifter er det f.eks. ret dumt at bruge noget fra elemental træet. Jeg
har ikke selv spillet druid så jeg kan desværre ikke hjælpe dig mere end at
sige at jo flere oplysninger du giver jo lettere er det for folk at hjælpe
dig. Det kan være godt at vide hvilke skills du har taget og hvor mange
point du har i hver. Og så også lidt om dit udstyr. Og prøv at starte en ny
tråd som Santa Xcase foreslog, så er der flere der ser den. Du har skrevet
dit spørgsmål under en tråd om CounterStrike, så de Diablo II spillere der
ikke aner en daddel om CS vil ikke se dit spørgsmål. Håber du finder ud af
tingene :)

Devast8or

Fra : Gizmoduck

Dato : 11-03-02 23:56

On Mon, 11 Mar 2002 19:37:20 +0100, "Susanne Jørgensen"
<sj.magic-mj-music@c.dk> wrote:

>hej alle
>
>er der nogle der hved hvad for en kræft jeg skal bruge mod diablo hvil jeg
>er druiden og jeg er på level 26

hav din mercenary med, hold oak sage kørende og så slå løs på ham med
det angreb du har brugt indtil nu...med lidt held og nogle healing
potions burde det ikke være det store problem

hvis du er elemental druid er Volcano nok dit bedste bud som lvl 26,
eller måske fissure

Gizmoduck

--

To be childish keeps you young,
but to be treated like a child makes you old too soon