Pisse fucking møjsalt.......
Fra : Frank

Dato : 11-03-02 12:56

Nu har jeg ligget og hygget mig hele vinteren med varme, musik og gulvtæppe
under cyklen. Den er pudset og rengjort ind i den mindste rille eller
sprække der findes - Selv oliepinden er poleret

Nu trak jeg den så ud her i søndags og kørte 1,5 km i Aalborgs gader - Da
jeg kom hjem var dækkene helt hvide og smagte af salt - Hvornår fanden
stopper de ?

Æv bæv - Det var bare det......

/Frank
VS1400

Fra : Kim K

Dato : 11-03-02 13:41

snip
> - Da jeg kom hjem var dækkene helt hvide og smagte af salt - Hvornår
fanden
> stopper de ?

Ja det er ret surt.

Anyway hvorfor får du dig ikke en kæreste til at lave mad til dig, istedet
for at spise dækkene?
det er også en dyr vane, så er McD billigere

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-03-02 16:20

Kim K skrev:

> [...]
> for at spise dækkene?
> det er også en dyr vane, så er McD billigere

McD har da ikke lakridser, og slet ikke i den størrelse
--
mvh Jes Vestervang - der trænger til lakridser
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-03-02 18:58

Jes Vestervang skrev:

> mvh Jes Vestervang - der trænger til lakridser
> ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk
> FZS600 - der også trænger til lakridser, de andre er snart spist op

Og nu er bagdækket punkteret :-/ Nå, pyt, det skulle jo lligevel skiftes
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 11-03-02 16:39

> McD har da ikke lakridser, og slet ikke i den størrelse

Og slet ikke saltlakridser

/A

Fra : Jes Vestervang

Dato : 12-03-02 21:21

Anders Majland \(Replace DOT with . in address for reply by email\) skrev:

> Og slet ikke saltlakridser

*lol* Good one
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Poul B-H

Dato : 11-03-02 20:17

"Frank" <frankwodstrupsletmig@mail.tele.dk> wrote in message

> [...]
>
> Nu trak jeg den så ud her i søndags og kørte 1,5 km i Aalborgs gader - Da
> jeg kom hjem var dækkene helt hvide og smagte af salt -

Ja der er mange måder at få dækket sine behov på )

Poul B-H