Fortrukne skal gemme hovedsiden ??
Fra : PD

Dato : 11-03-02 13:13

Hej.
Jeg har lavet nogle sider, men nu kunne jeg godt tænke mig at jeg kan
"bestemme" hvilken af mine sider der føjes til fortrukne. (Se evt. linken
nederst på siden)

Kan dette ikke lade sig gøre på en nem måde, med noget body onload el.lign.
???

Mvh.
PD
--
NJ-Elektro ApS
Sophenlundsvej 1c

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 14:16

"PD" <pd@nj-elektro.dk> wrote in message
> [...]
> nederst på siden)
>
> Kan dette ikke lade sig gøre på en nem måde, med noget body onload

Body onload??

Hvad mener du her?

Jeg har valgt java istedetfor;

<script language="JavaScript1.2">
var bookmarkurl=www.dinadresse.dk
var bookmarktitle="Siden beskrivelse skal skrives her"
function addbookmark(){
if (document.all)
window.external.AddFavorite(bookmarkurl,bookmarktitle)
}
</script>

Mvh
FJ

Fra : PD

Dato : 11-03-02 14:33

Hej....

> Body onload??
>
> Hvad mener du her?

Jeg ved det ikke helt, men jeg tænkte at man jo kunne så mange smarte ting
med body onload, så måske man også kunne sætte en slags "reference html
side" til sidst når en side er loadet...

Men jeg afprøver dit script.
Tusind tak.

Mvh.
PD

Fra : Jonas Koch Bentzen

Dato : 11-03-02 14:28

Flemming Jensen skrev:

> Jeg har valgt java istedetfor;

Det ligner nu meget JavaScript, ikke Java... : )

--
Jonas Koch Bentzen

http://understroem.dk/

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 15:04

"Jonas Koch Bentzen" <ingen.emailadresse@eksempel.dk> wrote in message
> Det ligner nu meget JavaScript, ikke Java... : )

*lol* Ja jeg ved det. Men jeg glemmer det hver gang

mvh
FJ

Fra : PD

Dato : 11-03-02 15:10

Hej.
Måske fik jeg ikke forklaret ordenligt tidligere....
Det er når folk er på eks. side x.html går op og trykker "fortrukne"=>
"tilføj til fortrukne"
Så ville jeg ønske at den "fortrukne link" der bliver gemt var den til
index.html så jeg ved hvor de starter, og så de starter fra forsiden
hvergang.
Kan dette ikke lade sig gøre ???
Java´en tilføjer jo en link som jeg så må håbe på at folk bruger i stedet
for "fortrukne"=> "tilføj til fortrukne"

Mvh.
PD

Fra : Flemming Jensen

Dato : 11-03-02 15:06

> [...]
> Java´en tilføjer jo en link som jeg så må håbe på at folk bruger i stedet
> for "fortrukne"=> "tilføj til fortrukne"

Altså når man selv går op i fortrukne og tilføjer din side så skal den vise
startsiden hver gang med trykker på den? Også selvom man har bookmaket en
underside? Kan ikke lade sig gøre, så skal du bruge frames.
Mvh

FJ

Fra : PD

Dato : 11-03-02 15:29

Hej.

> Også selvom man har bookmaket en
> underside? Kan ikke lade sig gøre, så skal du bruge frames.

Ja, det er precis det jeg mener, selv om jeg måske ikke var 100% til at få
udtrykt mig korrekt....

Jeg har også kikket lidt på frames, men jeg er ikke lige klar over hvordan
jeg får det til at fungere rigtigt, jeg har lavet nogle forsøg, her er et af
dem:
http://www.nj-elektro.dk/test.html
Når folk eks. er inde på en underside, og så gemmer den i fortrukne, så er
det den der bliver loadet igen og det forstår jeg ikke helt..... Jeg bruger
selv IE 5.50.4134.0600 til at teste med.

Mvh.
PD