Problem med T68
Fra : Brian Fisker

Dato : 11-03-02 12:06

Øv, min T68 er begyndt at opføre sig underligt. Selvom der er fuld
signal på telefonen meddeles der af og til, at telefonen er udenfor
rækkevidde (gør det temmelig tit). Desuden bliver SMS til mig forsinket,
da de ikke kan afleveres, ligeledes pga. at telefonen påståes at være
udenfor dækning.

Telefonen har SW-version R2B.

Nogen, der har oplevet dette problem?

\Mandal

Fra : Brian Fisker

Dato : 11-03-02 12:23

> Telefonen har SW-version R2B.

Kan lige tilføje, at jeg anvender Telmore.

Desuden er der også af og til problemer, når jeg forsøger at ringe op.
Telefonen skriver "Kalder op" og går derefter tilbage til
"skrivebordet".

\Mandal

Fra : Christian Luckow

Dato : 11-03-02 18:16

Jeg har samme problem med min Siemens s45, hvilket jeg ikke oplevede før
skiftet til Telmore...

/Christian

Fra : Nick Christensen

Dato : 11-03-02 20:00

> Øv, min T68 er begyndt at opføre sig underligt. Selvom der er fuld
> signal på telefonen meddeles der af og til, at telefonen er udenfor
> rækkevidde (gør det temmelig tit). Desuden bliver SMS til mig forsinket,

En af mine venner har haft præcist samme problemer. Jeg ved ikke hvilken
software han havde i telefonen før, men den er hvert i fald sendt afsted
til opdatering. Om han så får den helt nye T68i software, det ved jeg ikke.

Han bruger TDC Mobil. Men jeg går ikke udfra det er derfor han har prob.

--

Nick Christensen
- Hvad blev der af MOBILTLF_R23.PUB ? ;)

Fra : Brian Fisker

Dato : 12-03-02 18:04

> Han bruger TDC Mobil. Men jeg går ikke udfra det er derfor han har prob.

Har fundet ud af, at simkortet er problemet. Det er blevet værre og værre på
det sidste, og for en halv time siden "døde" simkortet.

Håber, det er enden på problemet, og at det intet har at gøre med telefonen.

\Mandal

Fra : jabbe

Dato : 11-03-02 19:55

Jeg har haft det samme problem med min men det hjælper at genstarte...
Slukke tage batteriet af(ca 15 sec.) og tænde igen..:)
Det gør at softwaren resettes totalt. det kan godt få den på rette fode
igen....

jabbe