Hvilken MC
Fra : Michael W. Hansen

Dato : 11-03-02 11:01

Hej Gruppe

Jeg har lige fået mig sådan et kort så jeg nu må kører på 2 hjul. Hvilken mc
vil i anbefale for en nybegynder. Kravene til den er at den skal have kåbe
og må godt se lidt fræk ud. Jeg regner med omkring 50.000 for dyret. Jeg har
gået og tænkt lidt på en gsxér.

På forhånd tak

Michael

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-03-02 11:28

Tillykke med kortet. GSX'eren har tit været oppe og vende her i gruppen.
Prøv at søge på google. Nogle modeller har et knastproblem, det skal du lige
sikre der er ok. Men det kan du alt sammen læse meget om i de gamle tråde.

Prøv evt. at kigge efter fx. Kawa GPX600R den ligger i samme prisklasse, men
er tilgengæld vandkølet. Design... døm selv. Det skulle være muligt at finde
en til den pris fra '95-'97.

Vi ses derude

--
Mvh.