Pegefølsomme knapper bliver grå NOGLE gang~
Fra : Jens Hansen

Dato : 11-03-02 10:51

Jeg har lagt en HP op med pegefølsomme knapper lavet i FP2000 og
de fungerer godt nok NOGLE GANGE mens de andre gange bare er grå.
Såvidt jeg kan se er de rigtigt nok placeret (dvs. at jeg har
lagt dem i roden - codebase="./").
Er der nogen der kan hjælpe med problemet?
Sidens adresse er:
http://www26.brinkster.com/grammati/default.asp
På forhånd tak!

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Andreas Paasch

Dato : 11-03-02 11:09

For at få FP's hoverknapper til at virker overalt i dit web, skal du
desværre lægge de to fphover*.class filer ind i hvert enkelt bibliotek hvor
du bruger dem, ellers virker de ikke altid.

At lægge dem i rooten af dit web er fint, men for at sikre at de kan bruges
hver gang, skal de følge med i folderne.

--
Regards / Med venlig hilsen / Mit freundlichem Gruss

Andreas Paasch
Denmark
--------------------------------------
http://www.Paasch.Net
Using F1 never crashed a computer - so far

Fra : Jens Hansen

Dato : 11-03-02 12:24

Tak for dit svar, men jeg opererer ikke med flere mapper. Det hele ligger i
rooten på mit web...da der er tale om en lille hjemmeside...

Fra : Familien Rohde

Dato : 16-03-02 18:58

Hej ng.,

Jeg har selv det samme problem, og det tyder mest af alt på at browseren
ikke lige får vist knapperne hvis computeren laver noget andet samtidig med
at siden loades. Hvis man opdaterer siden kommer knapperne med igen.

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

www.tech-care.dk/rohde