Goggle
Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-03-02 09:07

Hvor F.... finder jeg goggle? Jeg synes, det hele ender med svømmebriller,
når jeg søger!

--
Med Venlig Hilsen
Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Fra : Max

Dato : 11-03-02 09:25

Hej Claus

> Hvor F.... finder jeg goggle? Jeg synes, det hele ender med svømmebriller,
> når jeg søger!

Nå, Skytten kan ikke ramme :), prøv at stave det korrekt, det hjælper.

http://www.google.com

Mvh Max

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-03-02 09:49

> Nå, Skytten kan ikke ramme :), prøv at stave det korrekt, det hjælper.
>
> http://www.google.com
>

> Mvh Max

***

*GG* Næh, ikke altid.

Tak for linket.. Men det virker ikke som den store søgemaskine på mig...
Skal jeg bare søge?? Eller er der nogen trix?

MVH Claus Ellegaard Skytte

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 11-03-02 09:59

Betina og Claus Ellegaard Skytte skrev:

> Men det virker ikke som den store søgemaskine på mig...
Det er jo netop det smarte: Den er enkel og gør det, den er beregnet til
(søgemaskine) og ikke andet.

> Skal jeg bare søge??
Jeps.

> Eller er der nogen trix?
Du kan jo kigge på http://www.google.com/intl/da/help.html

Jeg har også god erfaring med at indstille Google, så den kun søger
sider på de sprog, som jeg kan læse. Se
http://www.google.com/preferences?hl=da

--
Mvh.
Jesper Juellund Jensen

Fra : Max

Dato : 11-03-02 11:05

Hej Jesper

> Det er jo netop det smarte: Den er enkel og gør det, den er beregnet til
> (søgemaskine) og ikke andet.

Ja, er det ikke typisk, ingen knapper, ingen billeder, ingen banner, kun
en søgelinie, det kan da ikke være ret meget bevendt, kan det ???

Mvh Max

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-03-02 11:50

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk> wrote in message
> Hej Jesper

> Ja, er det ikke typisk, ingen knapper, ingen billeder, ingen banner, kun
> en søgelinie, det kan da ikke være ret meget bevendt, kan det ???

næh, og der er heller ingen pop-ups. Desuden får man alt for mange hits.
Hvor ville det være rart, hvis de som yahoo og jubii kunne være 3-6 måneders
bagefter med at oprette nye links.

/Nikolaj

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-03-02 21:01

Tak for al jeres hjælp, det var da rart at blive klogere igen....

Fra : Rhythm

Dato : 12-03-02 12:18

"Betina og Claus Ellegaard Skytte" <bces@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for al jeres hjælp, det var da rart at blive klogere igen....
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Claus Ellegaard Skytte, 5750 Ringe.

Du kan også prøve Elmer Fudd versionen: www.google.com/intl/xx-elmer/
Eller hvis du er garvet Trekkie på Klingonsk:
www.google.com/intl/xx-klingon/

Mvh
Rhythm