Debat-forurening. Stem med fødderne
Fra : Bo Warming

Dato : 11-03-02 08:03

Når min smarte, modestyrede datter går hen ad gaden, forurener hun
atmosfæren med missiler til alle sider, nemlig syntetiske duft-molekyler fra
deodorant, som hun har sprayet sig med . Føj!

Jeg gør det samme med naturlig bakterieforgæret hudfedt fra armhulen, som
bl.a. er nedbrudt til smørsyre

Den der kommer i nærheden, kan opleve overgreb og gå hurtigt videre.

Sådan er det også på nettet med debatforurening - offtopic - racisme -
dårlig smag.

Eneste acceptable værn mod, at folk er folk, er at stemme med fødderne.

Om de der stiver deres ego af med forældede netikette-regler fra de
langsomme modemmers tid og fra den tid hvor magthaverne lagde grund til at
internetdebat ikke måtte blive sej og konkurere effektivt med avis og TV,
vil jeg sige med Jesus "LAD DE DØDE BEGRAVE DERES DØDE".
--
Lomborg sir "la ulandsfolk selv ta vare på om de vil hindre uddøen af
blånnakket papegøje, som kun ornitologer kan skelne fra grønnakket

og deres raffinerede mobning om at "Du bliver smidt af nettet af mine
udbydervenner, ligesom BW blev det, hvis du svare ham en gang til, Arne
Wilstrup"

- men giv aldrig fysisk censur (incl privatiseret) din moralske opbakning,
hvis du har lidt demokratisk sindelag.

Truslerne mod Arne Wilstrup har vist sig at være tomme - lodret løgn -
censuristernes bagmænd er holdt op at støtte den ønskede sharialov - så slap
af.

" Hvor man ikke mere kan elske, der skal man - gå forbi" Nietzsche

Bo Warming
Bjelkes Alle 46
2200 København N
Tel 3586 1000