nokia 3210
Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 11-03-02 07:18

Hejsa

Jeg har en Nokia 3210, og da jeg fik den var der er glad ansigt når man
tænte den, nu er dens mund en streg :-| , er der nogen der ved, hvad der kan
være galt.

På forhånd tak

Marlene

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-02 14:25

Marlene B. Nielsen skrev:

>Jeg har en Nokia 3210,

Du mener ikke 3310?

>og da jeg fik den var der er glad ansigt når man
>tænte den, nu er dens mund en streg :-| , er der nogen der ved, hvad der kan
>være galt.

På bl.a. 3310 er der mulighed for pauseskærme, og manden med
'stregen', har han ikke høretelefoner/høreværn på? Du har sikkert
valgt profilen lydløs, hvor denne pauseskærm vises (det kan du lave om
under menuen Profiler).

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 12-03-02 09:17

Nej det er en 3210, og det er når man tænder den og har tastet pin koden, så
skriver den ok eller noget i den stil, og så er der et ansigt :-|
og ikke

Marlene

Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 12-03-02 10:17