Onani. flere orgasmer!
Fra : A G

Dato : 11-03-02 04:04

Hejsa igen igen igen NG. Ja spørgesmålene vremler simpelhen bare ud i
dag/nat

Sagen er den, at jeg er en gut der kan få flere orgasmer lige efter
hinanden. Så vidt jeg ved, lærte jeg i seksual undervisning at kvinder kan
få flere orgasmer, mens mænd typisk kun kan få en orgasme! jeg tænker så
tilbage på den første porno film jeg så i sin tid. Der fik jeg ikke mindre
ind 5 orgasmer (tror jeg da, læs vidre) på 2 timer. Den første gang der
sprøjdete jeg. 2 gang lage det sig bare som et tygt lag. 3-5 gang var det
bare gennemsigtige dråber. Men efter hver gang jeg var kommet, så kunde jeg
holde mig længere indtil næste gang ( og den blev det ømmere ;-( )

jeg har også fundet en metode til, at jeg kan holde mig længere, Det det er
simpelhend bare at slappe af i dyret. Det er svært. Men da jeg fant ud af
det, så var det pluselig mig der bestemte når jeg fik orgasme og ikke min
liderlige hånd der bestemte det. Er det almindelig kendt eller hva?

Hvis ja, virker det også når man er sammen med en pige?

Ja, jeg drager mine erfaringer på mig selv, indtil jeg finder det menneske,
jeg har væntet på.

Beklager hvis min post er frastødende. Jeg er nybegynder i dette forum, og
ved ikke helt hvordan jeg skal formuæere mig. Bær over med mig?

A G

Fra : A G

Dato : 11-03-02 04:20

A G <no@real.mail> wrote in

(tror jeg da, l‘s vidre)

Og det jeg mener med det er, at jeg ikke ved om det er rigtige orgasmer.
Jeg l‘ste engang her i forumet, at hvis man rykker den af inden man skal
til at sove er det ikke en rigtig orgasme. Jeg vil nu sige det kommer lidt
an p† hvad man t‘nker. Men hvordan ved jeg s† at jeg har f†et en rigtig
orgasme? Jorden er ligesom aldrig flyttet sig under mine f›dder, hvis i
forst†r hvad jeg mener.

A G

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-03-02 21:08

[A G | Mon, 11 Mar 2002 03:19:53 +0000 (UTC)]

>Og det jeg mener med det er, at jeg ikke ved om det er rigtige orgasmer.

Det kan jo ikke rigtigt beskrives, men jeg tror ganske givet at du har
oplevet en orgasme, for hvis du kun havde prøvet at få en (flad)
udløsning, var du forlængst stoppet med at lege

Men der er gradueringer, åh jo - der er orgasmer så stærke at du
kolapser bagefter og intet orker; jeg oplever sågar en sjælden gang
imellem en orgasme der er så stærk at der går mange timer før jeg
overhovedet TÆNKER på sex igen...

Onani er godt, rigtigt godt, men det kan ikke erstatte sex med en
partner - så du vil opleve en klar bedre orasme en dag når du prøver
lidt mere - og den dag du finder den eneste ene, vil du måske opleve
orgasmer langt kraftigere end du hidtil har drømt om...

>Jeg l‘ste engang her i forumet, at hvis man rykker den af inden man skal
>til at sove er det ikke en rigtig orgasme.

Det er noget ævl... men den slags "sovespille" (!) er sjældent det
allerbedste man kan få, men nemt & praktiskt.

>Jorden er ligesom aldrig flyttet sig under mine f›dder, hvis i forst†r hvad jeg mener.

Det er DEN slags udtalelser der normal får mig til at tilbyde at give
fyren et blowjob der for alvor overbeviser ham...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : A G

Dato : 12-03-02 02:44

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote in

> [...]
> oplevet en orgasme, for hvis du kun havde prøvet at få en (flad)
> udløsning, var du forlængst stoppet med at lege

Hvad mener du med flad?

> [...]
> kolapser bagefter og intet orker; jeg oplever sågar en sjælden gang
> imellem en orgasme der er så stærk at der går mange timer før jeg

Det har jeg ikke prøvet. Men der kan godt gå op til 1 måned før jeg
gider igen. Jeg ved jo godt hvordan det føles osv. at jeg simpelhend
ikke gider (Jeg er meget dovn)

> [...]
> lidt mere - og den dag du finder den eneste ene, vil du måske opleve
> orgasmer langt kraftigere end du hidtil har drømt om...

Det må jeg så prøve når den dag kommer

> Det er noget ævl... men den slags "sovespille" (!) er sjældent det
> allerbedste man kan få, men nemt & praktiskt.

Det er sådan et jeg lider af søvnløshed, Så sker det jo at tankerne
ledes over på de mere frække tanke gange. Men jeg falder bestemt ikke i
søvn bagefter.

> Det er DEN slags udtalelser der normal får mig til at tilbyde at give
> fyren et blowjob der for alvor overbeviser ham...

Hmm. 1 eller andet siger mig at det kræver minimum 2 personer

A G

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-03-02 22:06

[A G | Tue, 12 Mar 2002 01:43:44 +0000 (UTC)]

>Hvad mener du med flad?

En udløsning af den slags du får når du næsten er for træt til at
sprøje, men spiller færdig fordi nu VAR du jo gået i gang...

Altså den slags orgasmer der næsten ikke var arbejdet værd.

>Det har jeg ikke prøvet. Men der kan godt gå op til 1 måned før jeg
>gider igen.

Woah, EN HELT MÅNED? Den længste periode jeg har været uden særdeles
regelmæssige udløsninger, var engang jeg var ung hvor det lykkedes mig
at holde mig i næsten 3 uger, fordi jeg var fast besluttede på atr jeg
ville prøve at opleve natlige pollution (det lykkedes dog ikke).

Men en hel måned - DET er godt nok sjældent!

>Hmm. 1 eller andet siger mig at det kræver minimum 2 personer

Tjaeh, det er jo snildt lykkedes mig før

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-03-02 21:02

[A G | Mon, 11 Mar 2002 03:04:26 +0000 (UTC)]

>Sagen er den, at jeg er en gut der kan få flere orgasmer lige efter
>hinanden.

Jamen, det kan vi da alle sammen? Altså, selve kvindens multiorgasme
kan jeg ikke gøre mig klog på, men det at onanere og sprøjte, onanere
igen og sprøjte igen... det er da rimelig hverdag for de fleste drenge?

>Der fik jeg ikke mindre ind 5 orgasmer (tror jeg da, læs vidre) på 2 timer.

Åh ja, den glad tid hvor man var ung og havde *tid* til onani-maraton; 5
gange på 2 timer er dog ikke slemt; det kan jeg sagtens finde på til
trods for at jeg da HAR passaeret de 30

Min "rekord" fra den gang var vist 12 udløsning på 4 timer, men det gik
vist også næsten et døgn før jeg havde lyst igen

>Er det almindelig kendt eller hva?

Beklager, ja :)

>Hvis ja, virker det også når man er sammen med en pige?

Aaaaner det ikke...

>Beklager hvis min post er frastødende. Jeg er nybegynder i dette forum, og
>ved ikke helt hvordan jeg skal formuæere mig. Bær over med mig?

Frastødende? Nej, overhovedet ikke!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : A G

Dato : 12-03-02 02:32

> [...]
> kan jeg ikke gøre mig klog på, men det at onanere og sprøjte, onanere
> igen og sprøjte igen... det er da rimelig hverdag for de fleste

Det var bare ikke det jeg lærte i sin tid i seksualundervisning.

> Åh ja, den glad tid hvor man var ung og havde *tid* til onani-maraton;
> 5 gange på 2 timer er dog ikke slemt; det kan jeg sagtens finde på til
> trods for at jeg da HAR passaeret de 30

Ak ja. og her gik jeg lige og troede jeg var helt speciel

> Min "rekord" fra den gang var vist 12 udløsning på 4 timer, men det
> gik vist også næsten et døgn før jeg havde lyst igen

Så er jeg alsår ikke rekort holderen kan jeg se ;-(

> Aaaaner det ikke...

Nu har man jo læst så meget om at kvinder laver fake orgasmer, så kørte
5-øren. Det ville da være smart hvis man fortsatte sammenleget selv om
man var komet 1 gang, så kvinden også kunde få noget ud af det. jeg ved
godt der er andre metoder. Men det kunde da være smart. Kunde det ikke?
Eller er det kun i min egen lille perfekte verden det kunde være smart

> Frastødende? Nej, overhovedet ikke!

Som jeg sagde, jeg var ikke sikker på at jeg havde formuleret mig
rigtigt.

Heine Laursen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-03-02 22:09

[A G | Tue, 12 Mar 2002 01:32:06 +0000 (UTC)]

>Det var bare ikke det jeg lærte i sin tid i seksualundervisning.

Er der ikke lige én der kan forklare noget mere om kvindesn (påstået)
multiorgamse?

Hvis du onanerer i 2 minutter, sprøjter, tager 2 sekunders pause,
onanerer i 2 minutter, sprøjter etc. etc. er det jo blot flere gange du
har onaneret i træk.

>Ak ja. og her gik jeg lige og troede jeg var helt speciel

Jamen, DET har du hermed min tilladelse til stadig at føle til fulde

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Hanne L

Dato : 08-04-02 13:56

Rene' Hjorth skrev i en meddelelse news:bdrs8u453639ck4k5bp0thgqv3o7ffbmft@4ax.com...

Kære Rene

> Er der ikke lige én der kan forklare noget mere om kvindesn (påstået)
> multiorgamse?

Jamen, det er svært at forklare noget, der bare sker for en.
Jeg kan få dem på flere måder. Fælles for dem er, at jeg
skal være meget tændt, ellers sker det ikke flere gange.

Jeg kan få dem, når kæresten er oppe i mig, så han rammer
og stimulerer klitoris. Der er det bedst, hvis jeg ligger øverst,
fordi jeg kan styre både hastigheden og hårdheden hvormed
klitoris bliver berørt.

Men de voldsommeste får jeg, når han bruger fingrene oppe i
mig og rammer mit G-punkt. Så kan jeg komme flere gange i
træk lige efter hinanden, hvor jeg sprøjter, så sengen bliver
til et svømmebassin . Og omverdenen forsvinder totalt for
mig, så længe det står på. Der er det virkelig ham, der giver
mig orgasme. Jeg kan simpelthen ikke forhindre, at det sker.

Kærlig hilsen
Hanne L

Fra : A G

Dato : 12-03-02 04:06