Ønske drømmen = jeg er bizar?
Fra : A G

Dato : 11-03-02 02:59

Hejsa igen igen NG.

Jeg har den her drøm om at det må være den ultimative seksuel oplevelse.
Drømmen er at, jeg lidt ligesom lotte (Fjernsyn for dig, som jeg tror
hedder "lotte, lotte hvor er du hende?") kan trykke på min navle, og, jeg
er forvandlet til en kvinde. Så finder jeg en anden kvinde, og så føre den
ene ting til den anden,

Er det bizart? Eller er det normalt at drømme om det, der ikke er muligt?

Dette her er et meget personligt post fra min side, så hvis du kun kan
sige, ja, nej, du er mærkelig, eller ligende. Så hold venligst trangen til
tilbage.

Jeg takker fordi du læste posten.

A G

Fra : Mirian

Dato : 11-03-02 14:17

"A G" <no@real.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> ene ting til den anden,
>
> Er det bizart? Eller er det normalt at drømme om det, der ikke er muligt?

Ja jeg vil mene at det er normalt at drømme også uopnåelige ting. Jeg selv
drømmer meget,især ikke virkelige ting, mn jeg mener at man drømmer om de
ting man bevidst og ubevidst går og tænker på i daglidagen. eksempelvis dig,
du drømmer om at være en kvinde, måske også når du er vågen men din
samvittighed og mandelig accepterer ikke at du har et ønske om at ptøve at
være kvinde og derfor undertrykker din bevidsthed det mens du er vågen, men
når du så sover har din underbevidsthed frit spil, den er nød til at arbejde
med de undertrykte tanker du har, ellers ville du blive sindsyg.

Dette her er et meget personligt post fra min side, så hvis du kun kan
> sige, ja, nej, du er mærkelig, eller ligende. Så hold venligst trangen til
> tilbage.

Jeg synes ikke du er mærkelig, du er "one of a kind" fordi du har indset det
alle mennesker drømmer om. Jeg mener at alle mennesker har fantasier om at
være det modsatte køn. Jeg fantaserer engang imellem om at være en mand også
i forhold til sex, så jeg vil mene at det er normalt.

> Jeg takker fordi du læste posten.

Det var så lidt
MVH Mirian

Fra : A G

Dato : 12-03-02 02:06

"Mirian" <Mirian@post.cybercity.dk> wrote in

> [...]
> underbevidsthed frit spil, den er nød til at arbejde med de
> undertrykte tanker du har, ellers ville du blive sindsyg.

Det er hvist mig der har formuleret det, forkert. Det er noget, jeg kan
finde på at fantasere om.

Det er skam ikke noget, jeg prøver på at undertrykke, med min
samvittighed eller mandlighed. Jeg har prøvet at undertrykke lidt for
mange føelser, og mærket hvad der kan ske når det så går galt.

> [...]
> fantasier om at være det modsatte køn. Jeg fantaserer engang imellem
> om at være en mand også i forhold til sex, så jeg vil mene at det er

Det er lige præsis det jeg gerne vil høre. Jeg er "one of a kind" Men
tilbage til virkeligheden. Jeg syntes nu kun jeg har indset hvad jeg
drømmer om, og jeg prøver ikke på at benækte det, eller undertrykke det.
Om det så skulde gøre mig til "One of a kind" ved jeg som ikke rigtig.
Der er vel mange mennesker der acceptere sig selv, som den man er.

Jeg går dog ikke rundt i bh og g-string

A G

Fra : Lars Fischer

Dato : 11-03-02 16:15

"A G" <no@real.mail> wrote
> Er det bizart? Eller er det normalt at drømme om det, der ikke er muligt?

Ja, ja - det er helt normalt. Det er osse helt normalt at tænde på
seksuelle fantasier, som man bestemt ikke kunne tænke sig at opleve i
virkeligheden. Seksuelle fantasier er en helt verden for sig, og en rigtig
vigtig del af ens seksualitet. Jeg tror at seksuelle fantasier er af meget
stor betydning for at man kan ha' et godt forhold til sig selv, sin egen
krop og sin egen seksualitet.

Det lyder til, at du har en frodig fantasi, og det skal du bare være glad
for.

Nancy Friday[1] har skrevet en række bøger om mænds og kvinders seksuelle
fantasier, baseret på interviews. De er fede, fordi de viser hvor
forskellige, og ofte hvor flippede seksuelle fantasier vi går rundt og har.
Og så er det en god modgift mod at tro, at man er underlig fordi man
fantaserer om sin klasselærer fra folkeskolen eller hvad det nu er.

/Lars

[1] Nancy Friday: My Secret Garden, m.fl. Tjek Amazon.

Fra : A G

Dato : 12-03-02 02:24

"Lars Fischer" <fischer@suk.dk> wrote in

> [...]
> er af meget stor betydning for at man kan ha' et godt forhold til sig
> selv, sin egen krop og sin egen seksualitet.

Jammen, så er jeg jo helt normal

> Det lyder til, at du har en frodig fantasi, og det skal du bare være
> glad for.

Det kan jeg roligt love dig.

> [...]
> går rundt og har. Og så er det en god modgift mod at tro, at man er
> underlig fordi man fantaserer om sin klasselærer fra folkeskolen eller

Det er ikke fordi jeg skammer mig over det, Den med at tro man er
forelsket i klasselæren har de fleste vel prøvet. Jeg er hoppet i den 2
gange.

Jeg er ikke bange for at blive opfattet som underlig/sær/speciel. Jeg
ved jeg er det, indtil jeg kender personerne. Men det er først skrit i
den rigtige retning. Men derfor har det da en virkning på mig aligevel.
Jeg vil ikke lyve. Jeg var da bange for at blive stemplet som ham den
mystiske. Det er ligesom et nyt univers for mig.

Nå det var hvist ikke phologi (Svært ord at stave) gruppen jeg er kommet
ind i

Det er vel også derfor jeg skrev. Manglede lidt Anti dote.

A G