at mærker andre er tæt på orgasme
Fra : A G

Dato : 11-03-02 02:40

Hejsa igen NG

jeg sidder her og er inde på sexhistorier.dk og læser. Jeg har lagt mærke
til at næsten i alle historierne står der at kvinden/manden kan mærke at
den anden partner er tæt på orgasme. Også når det var kvinde/kvinde.
Mand/mand har jeg ikke læst. Men kan det ses/føles? Kan det også ses/føles
selv om kvinden/manden stønder?

A G

Fra : R.O.

Dato : 11-03-02 02:59

"A G" <mo@real.mail> wrote in message

> [...]
> den anden partner er tæt på orgasme. Også når det var kvinde/kvinde.
> Mand/mand har jeg ikke læst. Men kan det ses/føles? Kan det også ses/føles

Ja! Når (vi) mænd løber ind i "præklimaks" fasen bliver bevægelserne typisk
hurtigere/intense, og på samme måde reagerer en kvinde. Der er selvfølgelig
mere eller mindre afvigelser fra denne teori (det vil jeg da gå ud fra), men
som med mænd kan du mærke det i den opbyggende intensitet der vil give
udslag i kraftigere bevægelser.

Men det er mit indtryk at det er lettere/tydeligere at mærke på det mandlige
køn => hoftebevægelserne

/R.O.

Fra : A G

Dato : 11-03-02 04:28

"R.O." <punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> wrote in

> Ja! Når (vi) mænd løber ind i "præklimaks" fasen bliver bevægelserne
> typisk hurtigere/intense,

Der er knagme ikke grund tit at gemme sig bag () hos mig jeg er selv mand.
Dog lidt nyskærig. men sådan er vi jo

Præklimaks. Og det betyder før, før det sner hvidt ???

> [...]
> intensitet der vil give udslag i kraftigere bevægelser.
>
> Men det er mit indtryk at det er lettere/tydeligere at mærke på det

Jammen det lyder jo som om historierne, passter med facksene. Jeg blev bare
lidt træt af at læse uhhh hun/han er ved at komme, jeg må hellere holde
lidt igen!

A G

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-03-02 20:23

Hej R.O.

> [...]
men
> som med mænd kan du mærke det i den opbyggende intensitet der vil give

Jo, men som du er inde på, er det ikke særligt pålideligt. Ikke mere
end beløbet på en regning i Farum Kommune.
Til gengæld er hjertefrekvensen 100% valid for både kvinder og mænd. En
kvinde der har forsket i orgasmer i 25 år og lavet målinger både inde og
ude af vagina, på penis, af vejtrækining og hjerterytme siger, at
hjerterytmen
er det eneste, der er helt sikkert hver gang. Stigning i hjertefrekvens op
til og under orgasme.

Problemet er bare at det er lidt upraktisk at hook'e partneren til "the
machine that goes ping"[1] under akten.

Mark
www.mandezonen.dk
- Når du er træt af Tidens Kvinder

[1] Citatet stammer fra Monty Pythons The meaning of life.

Fra : R.O.

Dato : 11-03-02 22:40

"Mark Thomas Gazel" <mark@nospamgazel.dk> wrote in message

[KLIP MIT SKUD PÅ PREORGASME]

> [...]
> hjerterytmen
> er det eneste, der er helt sikkert hver gang. Stigning i hjertefrekvens op

Sandsynligvis... Jeg ved ikke med dig, men efterhånden som man lærer sin
partner bedre og bedre at kende vil man uundgåeligt også komme til at lære
at spotte alle de små tegn og tilkendegivelser der peger i klimaks
retningen. Jeg kan i hvertfald sagtens fortælle -for det meste- hvornår man
kæreste er tæt på orgasme når hun sidder oven på mig (for nu at tage et
eksempel).

Da jeg også altid har haft den overbevisning (heh) at akten lige op til (og
inden selvfølgelig) er dejligt for kvinden, burde det heller ikke være helt
[kursiv]umuligt[/kursiv] at spotte udtryks ændringer i vedkommendes ansigt.
....udvidede pupiller eller noget i den stil.... lukkede øjne og "halv
forvredent" udtryk er nok heller ikke helt hen i vejret når vi skal vejre
det "kommende" :)

--
Regards/Hilsen
/R.O

Mail [REMOVE]

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-03-02 23:40

Hej R.O.

> [...]
man
> kæreste er tæt på orgasme når hun sidder oven på mig (for nu at tage et

Jada, selvfølgelig. Nu synes jeg du gik efter en mere teknisk forklaring
og der synes jeg, i al beskedenhed, at min var bedre. Eller bedre
dokumenteret. Det med hoftebevægelser o.lign. er ikke noget særligt
godt pejlemærke. Fx kan min kæreste få mig til at at komme selvom vi
ligger helt stille og hun kun bruge sine skedemuskler. Altså no hip
action.

> [...]
> ...udvidede pupiller eller noget i den stil.... lukkede øjne og "halv
> forvredent" udtryk er nok heller ikke helt hen i vejret når vi skal vejre

Bestemt. Som den gode Rene også siger.

Et par tegntekniske fif:
/kursiv/
*fed*
_understreg_

Det er lidt nemmere

Mark
www.mandezonen.dk
- Når du er træt af Tidens Kvinder

Læs, hvis du har lyst, en artikel om Usenet skrevet af undertegnede:
<http://www.mandezonen.dk/test/article.php4?sid=108&mode=thread&order=0>

Fra : R.O.

Dato : 12-03-02 00:05

> man

> Jada, selvfølgelig. Nu synes jeg du gik efter en mere teknisk forklaring
> og der synes jeg, i al beskedenhed, at min var bedre. Eller bedre
> dokumenteret.

Helt klart...det var nu heller ikke meningen at indgyde dette
indtryk...ordvendingerne blev vist lidt for smarte og dokumenterede (til
trods for at det udelukkende bygger på en-mands erfaring ;) )

> [...]
> godt pejlemærke. Fx kan min kæreste få mig til at at komme selvom vi
> ligger helt stille og hun kun bruge sine skedemuskler. Altså no hip

Okay. Jeg kan ikke forestille mig samme "scenario" på mig selv...har jeg
misforstået noget, eller går din kæreste rundt med Arnold Schwarzneggers
underliv? Anyway så svarer du slet ikke på det jeg skrev oprindeligt; altså
at kunne mærke når kvinden kommer. Kan din kæreste også komme kun ved at
vrikke med de pelviske muskler (det er vel det de hedder)?

Hehe, ja det må jeg indrømme.
--
Regards/Hilsen
/R.O

Mail [REMOVE]

Porno?
Beklager at skuffe dig, men jeg har intet lige nu.
Citat fra www.rene.hjorth.com

Fra : Henrik Andersen

Dato : 14-03-02 03:44

WOW, kunne din Kvinde ikke skrive et indlæg om hvordan hun gør det???

Henrik

Fra : A G

Dato : 11-03-02 03:39

A G <mo@real.mail> wrote in

>. Men kan det ses/føles? Kan
> det også ses/føles selv om kvinden/manden stønder?

Hovsa. Skulde have stået selv om kvinden/manden ikke stønder?

A G

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 11-03-02 20:52

[A G | 11 Mar 2002 01:40:08 GMT]

>Mand/mand har jeg ikke læst. Men kan det ses/føles? Kan det også ses/føles
>selv om kvinden/manden stønder?

Jeg kan mærke på min kæreste når han er lige ved...

Udover at en fyrs lem bliver ekstra hårdt lige før han sprøjter, er der
også mange små signaler som man kommer til at kende i et parforhold med
god sex...

René
www.rene.hjorth.com

Fra : R.O.

Dato : 11-03-02 22:48

"Rene' Hjorth" <rhjorth@spamcop.net> wrote in message

> [...]
>
> Udover at en fyrs lem bliver ekstra hårdt lige før han sprøjter, er der
> også mange små signaler som man kommer til at kende i et parforhold med

Jeg tror nu de fleste mænd accelererer tempoet når de er tæt på

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 12-03-02 22:00

["R.O." <punisherolsen[REMOVE]@hotmail.com> | Mon, 11 Mar 2002 22:48:07
+0100]

>Jeg tror nu de fleste mænd accelererer tempoet når de er tæt på

Jeps, men når de bliver suttet/spillet, er det stærkt begrænset hvor
meget indflydelse de selv har på hastigheden

> Porno? Beklager at skuffe dig, men jeg har intet lige nu.
> Citat fra www.rene.hjorth.com

Ej, det er taget ud af sammenhængen - jeg har MASSERE af porno; men på
min hjemmeside hører den slags ikke til... det er spild af god
serverplads.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : R.O.

Dato : 13-03-02 12:25

> Ej, det er taget ud af sammenhængen - jeg har MASSERE af porno; men på
> min hjemmeside hører den slags ikke til... det er spild af god
> serverplads.

Heh det var overhovedet ikke fordi du ikke har porno liggende på din side at
jeg bruger det....fik mig bare en griner over formuleringen....som jeg
faktisk stadig gør