skifte indhold i 2 frames på én gang
Fra : Søren Dahlsen

Dato : 10-03-02 23:02

Hej NG
Jeg bruger fp 2K, jeg har et frameset der består af top(menu), left, main og
bottom
når jeg klikker på et link i top-frame vil jeg gerne have skiftet indholdet
i både left-frame
og main-frame på én gang, er det muligt i fp 2K ?
Evt. henvisning til løsningsmodel.

på forhånd stor tak
soeren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 10-03-02 23:33

Sun, 10 Mar 2002 23:02:01 +0100, skrev "Søren Dahlsen"
<soeren@greatit.dk>:

>når jeg klikker på et link i top-frame vil jeg gerne have skiftet indholdet
>i både left-frame
>og main-frame på én gang, er det muligt i fp 2K ?

Du kan ikke lave det direkte i FP, der skal noget javascript til.
<http://www.usenet.dk/oss/dk.edb.internet.webdesign/frames.html#Opdater>
--
med venlig hilsen
Knud

Fra : Søren Dahlsen

Dato : 11-03-02 10:09

> [...]
> Knud
> http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.
klip

Tak for hjælpen Knud, det var lige det der skulle til

soeren