TV kort
Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 28-01-01 08:49

Hej NG

Jeg har nu fundet ud af mere om mit TV kort i en G3.
Det er et IXMICRO Turbo TV, det sidder i en af PCI portene. Jeg har
været på nettet for at finde en driver, og fandt en gammel udgave da
IXMICRO er gået neden om og hjem. Driveren er en version 2.15 ( IxTv
2,15 ). Problemet er at denne ikke kører specielt godt under system
9.04. Er der nogen der har samme kort, eller driver og kan hjælpe?

Thomas Piekut

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 28-01-01 17:19

piekut@xxxmail.dk (Thomas Bach Piekut) writes:

> [...]
> 2,15 ). Problemet er at denne ikke kører specielt godt under system
> 9.04. Er der nogen der har samme kort, eller driver og kan hjælpe?

Jeg bruger selv et IxTV (TurboTV skiftede navn til IxTV kort før
IxMicro gik fallit). Der findes en driver 2.15 og en 2.16. Jeg har
endnu ikke hørt fra nogle der har fået 2.16 til at virke. Selv har
jeg brugt 2.15 under 8.5, 8.6, 9.0, 9.04 og 9.1, på en G4, 7300/200 og
7200/90.

Du kan evt. prøve at flytte jumperen på kortet.

Thomas
--
Thomas Bjorn Andersen, bjorn@daimi.au.dk
+++ATH

Fra : Thomas Bach Piekut

Dato : 03-02-01 16:56

Thomas Bjørn Andersen <bjorn@daimi.au.dk> wrote:

> [...]
> 7200/90.
>
> Du kan evt. prøve at flytte jumperen på kortet.

Jeg har fundet driveren 2.15 og den kører, men maskinen fryser med
mellemrum. Jeg kører system 9.04, snart 9.1. Hvad mener du med at flytte
jumperen, hvad vil det bevirke?

Thomas

Fra : Thomas Bjørn Anderse~

Dato : 03-02-01 17:17

> [...]

> Jeg har fundet driveren 2.15 og den kører, men maskinen fryser med
> mellemrum. Jeg kører system 9.04, snart 9.1. Hvad mener du med at flytte

Jumperen regulerer noget med den måde PCI-controlleren styrer
interrupts på. Jeg har ingen ide, om det hjælper på Mac'en, men det
hjalp en lille smule, da jeg havde kortet i min PC. I min æske stod
tricket på et lille stykke papir der var lagt løst ved.

Thomas