Gogs angreb på Israel
Fra : Ole Madsen

Dato : 10-03-02 21:18

Jeg har lige lagt en artikkel om Gogs angreb på Israel ind på min side, jeg
kan virkelig anbefale jer at læse den. Alt det som skal ske før
bortrykkelsen, vil være langt fra det som vi kender idag, mere krig

http://www.danmarkforjesus.dk/artikler/indergaard/GogsangreppaaIsrael.asp

--
Ole Madsen

ICQ 12969043

http://www.danmarkforjesus.dk - Danmark for Jesus
http://www.creationdays.dk - Creation Days - Maaseh Beréshith
http://www.auningforjesus.dk - Auning for Jesus
http://www.spurgeon.dk - Charles Haddon Spurgeon
http://www.skabelsesberetningen.dk - Skabelsesberetningen - diskutionsboard
http://move.to/getright - prædikanter, vækkelse
http://www.geocities.com/bread_nee - Watchman Nee's Brød i ørkenen

--
\ \\ // /
( @ @ )

Fra : Live4Him

Dato : 10-03-02 23:59

"Ole Madsen" <olem@post6.tele.dk> wrote in message
> Jeg har lige lagt en artikkel om Gogs angreb på Israel ind på min side,
jeg
> kan virkelig anbefale jer at læse den. Alt det som skal ske før
> bortrykkelsen,

Jamen sker Gog's angreb ikke først efter 1000 års riget ? Der står jo
skrevet :" Når de tusind år er omme, skal Satan slippes løs fra sit fængsel
og gå ud og forføre folkeslagene i alle de fire verdenshjørner, Gog og
Magog, og samle dem til krig, talrige som havets sand." Åb 20,7-8.

jørgen.

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-03-02 04:12

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> og gå ud og forføre folkeslagene i alle de fire verdenshjørner, Gog og
> Magog, og samle dem til krig, talrige som havets sand." Åb 20,7-8.

FØlg med på min side i denne uge, så vil du se artikler som handler om
forskellene imellem Gogs angreb før trængslen og den i 1000 årsriget

Ole

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-03-02 04:49

> [...]
> og gå ud og forføre folkeslagene i alle de fire verdenshjørner, Gog og
> Magog, og samle dem til krig, talrige som havets sand." Åb 20,7-8.

Der vil komme en artikkel som hedder "Beskrivelse av GOG andre steder i det
gamle testamente"

Fra : Ole Madsen

Dato : 11-03-02 11:08

> [...]
> og gå ud og forføre folkeslagene i alle de fire verdenshjørner, Gog og
> Magog, og samle dem til krig, talrige som havets sand." Åb 20,7-8.

http://www.danmarkforjesus.dk/artikler/indergaard/TidspunktetforGogsangreppa
aIsrael.asp

Ole

Fra : Erik Engelbrecht Lar~

Dato : 11-03-02 19:26

"Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
fængsel
> og gå ud og forføre folkeslagene i alle de fire verdenshjørner,

Så har Pavens lakajer ret, verden er firkantet når den har fire hjørner!

>Gog og
> Magog, og samle dem til krig, talrige som havets sand." Åb 20,7-8.

Så var det ikke USSR der var Gog eller Magog????

Erik