Åbent Hus hos SPH næstved
Fra : Morten Juel

Dato : 10-03-02 21:36

Bare lige lidt info til jer som ikke har set det !
det er fra 28-30 Marts, der er igen testkørsel af forskellige modeller bla.
V-rod fra HD !

Så ved i det

Morten
Golf II GTI
XS400Seca

**som har www+mail plads til salg, kan også bruges med eget domainenavn**

Fra : J. Ewerty K.

Dato : 10-03-02 22:05

Ja Morten
og som det kan læses i MC Touring nyt har de byggede om så det batter,
det er blevet HELT utroligt flot, så på gensyn i Næstved d. 28,29 og 30
marts
Speedy
Honda CBR600 (nu med kn-filter og jet-kit, WOW hvor det rykker)

Fra : Carsten JvT

Dato : 11-03-02 15:13

"J. Ewerty K." <jek@city.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> marts
> Speedy
> Honda CBR600 (nu med kn-filter og jet-kit, WOW hvor det rykker)

Tillykke med din "nye" MC (med de nye ting, du har fået på, kan den kun
opfattes som ny)

Carsten JvT
Stadig kørende på Kawasaki ER 5 med Devil lyd (Mums)

Fra : [KTN]FalkenDK

Dato : 11-03-02 22:46

Halløje

Øj da, det havde jeg hverken hørt eller set noget om. Kan være man lige
kan snuppe et sæt dæk med hjem til en billig penge, så bunken kan få nye
fødder

SeZ

H;P

--