hvor finder jeg coveret til L.O.C's album.~
Fra : Martin Krat

Dato : 10-03-02 20:30

plz...

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-03-02 20:41

"Martin Krat" <martinkrat@mail.dk> wrote in message
news:3c8bb3d3$0$262$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> plz...

Den følger med resten af cd'en, hvis jeg kender pladeselskaberne ret.
Erfaringsmæssigt er indholdet på cd'en faktisk væsentligt sjovere end
coveret i det lange løb (med visse undtagelser). Iøvrigt er jeg af den
overbevisning, at danske musik trænger til al den støtte den kan få... og
L.O.C. og hans slæng er nok ikke de sjoveste mennesker at rage uklar med.

/Nikolaj

Fra : Troels

Dato : 10-03-02 20:44

> L.O.C. og hans slæng er nok ikke de sjoveste mennesker at rage uklar med.

Nej de kan nok mere end _drikke_ hjernen ud på folk der kopierer.....

/Troels

Fra : Martin Krat

Dato : 10-03-02 21:10

æv.... jeg får nemlig albummet hvis jeg kan finde for og bagside billeder
fra albummet

Fra : Nick Christensen

Dato : 10-03-02 23:27

> æv.... jeg får nemlig albummet hvis jeg kan finde for og bagside
> billeder fra albummet

Ærlig talt, så tror jeg altså det er det forkerte sted at spørge.

Mit råd : Køb det !!

Fra : Invisible Man

Dato : 11-03-02 00:16

"nikolaj borg" <nikol@jSbPoArMg.dk> skrev i en meddelelse
L.O.C. og hans slæng er nok ikke de sjoveste mennesker at rage uklar med.

er det ham den fede skallede danske pseudo-rapper med stripperen i
musikvideoen - eller er det en anden...?

---i.m.

Fra : Troels

Dato : 11-03-02 00:23

> L.O.C. og hans slæng er nok ikke de sjoveste mennesker at rage uklar med.
> >
> er det ham den fede skallede danske pseudo-rapper med stripperen i
> musikvideoen - eller er det en anden...?

Han er hvis irer, men det er nok den samme vi snakker om..

/Troels

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-03-02 00:34

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> wrote in message
> er det ham den fede skallede danske pseudo-rapper med stripperen i
> musikvideoen - eller er det en anden...?

Ved det ikke, men han _er_ vist skallet. Om han er pseudo skal jeg ikke
kunne sige, men han kommer fra den del af Århus, hvor det nok vil være
fornuftigt ikke at træde ham _alt_ for meget over tæerne.

/Nikolaj

Fra : Tina Møller Sørensen

Dato : 13-03-02 03:47

Øh som århusianer ville jeg da bare lige vide hvilken del af byen du snakker
om????

Fra : nikolaj borg

Dato : 13-03-02 10:12

"Tina Møller Sørensen" <tina_ms@hotmail.com> wrote in message
> Øh som århusianer ville jeg da bare lige vide hvilken del af byen du
snakker
> om????

Westside . Han kommer ude fra Gellerup og var vist lidt af en rod i sine
unge dage. Men det kan jo også bare være reklame-lir det hele

/Nikolaj

Fra : Karsten S. Jørgensen

Dato : 12-03-02 12:01

Invisible Man wrote:

> [...]
> >
> er det ham den fede skallede danske pseudo-rapper med stripperen i
> musikvideoen - eller er det en anden...?

Skaldet? Ja.
Dansk? Ja, med irsk far.
Pseudo? Nej.
Rapper? Ja.
Stripper i musikvideo? Ja.
L.O.C.? Liam O'Connor.

--
mvh. Karsten Strandgaard Jørgensen - http://www.hammerich.cjb.net
"I call upon our Staffordshire delegate to explain this weird behaviour"

Fra : rhexis

Dato : 13-03-02 03:01

"Invisible Man" <invisible_man@post.cybercity.dk> wrote in
message news:a6gpg5$2css$1@news.cybercity.dk...

> er det ham den fede skallede danske pseudo-rapper med stripperen i
> musikvideoen - eller er det en anden...?

Du tænker da vist på El Ron Harald, no?

--
rhexis

The signature prior to this was removed due to lack of interest
from its intended audience.