K75s vindstøj
Fra : Niels Høj Damgaard

Dato : 10-03-02 17:51

Har nogen erfaring med at installere et af de uoriginale forhøjede
kåbeglas.Som jeg kan se er der 2 muligheder enten at smide vinden op over
hjelmen med et af de forhøjede glas eller at save i det originale og få
vinden kastet ind under hjelmen.

Fra : Pein

Dato : 10-03-02 18:16

"Niels Damgaard" wrote ...

Jeg har ikke prøvet det du beskriver, men jeg har haft samme problem med 2
Pichler kåber på hver sin mc. Begge gange har jeg savet lidt af (der skal
ikke meget til) så jeg har fået vinden rent ind på hele hjelmen, og det har
virket ganske glimrende.

/Pein

Fra : Jørgen Mangor Iverse~

Dato : 11-03-02 09:19