forskel på VBSCRIPT og vba
Fra : Per Mortensen

Dato : 10-03-02 16:37

Hej alle.
Er der nogle der kan fortælle mig forskellen på vbscript og vba
og evt. hvordan man programmere i vbscript (hvilkent program)

På forhånd tak Per
_________________________________________ per mortensen ICQ#:149975258
Current ICQ status: SMS: (Send an SMS message to my ICQ): +2783142149975258
More ways to contact me: http://wwp.icq.com/149975258

Fra : Tajen

Dato : 10-03-02 21:46

man kan programmere vbscript i notebook(notesblok i dk version af windows)..
man skal bare vide lidt om det.. kan ikk rigtig forklare det lige hurtigt...
men vbscript bliver brugt i ASP kodning af hjemmeside.. til det formål vil
jeg foreslå at læse ASP tutorial på www.html.dk