CBR1000 - Exploded view???
Fra : Lars Nielsen

Dato : 10-03-02 15:46

Hmmm... - En idiot syntes det var nødvendigt at køre ud foran mig.. - Så nu
mangler jeg kåbedele til sådan en bandit.
Er der nogen som har, eller ved hvor man kan finde en exploded view med
bestillingnumre, så jeg kan få stumperne fra David Silver???

- Eller ev. nogen som har noget plastil liggende til salg?

Venstre kåbeside, Toppen af kåben, Venstre blinklys, plastikdimsen "inden
under" toppen af kåben, tilbage mod tanken...

MVH Lars Nielsen / AKA RadioMan

Fra : Rasmus Rosenquist

Dato : 10-03-02 16:08

> Hmmm... - En idiot syntes det var nødvendigt at køre ud foran mig..

Hvorfor lader du så ikke ham få ordnet din cykel - det var vel hans skyld?

Rasmus

Fra : Michael K. S.

Dato : 10-03-02 17:34

On Sun, 10 Mar 2002 15:45:35 +0100, "Lars Nielsen"
<dsl8938@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er der nogen som har, eller ved hvor man kan finde en exploded view med
>bestillingnumre, så jeg kan få stumperne fra David Silver???

http://www.partsfish.com

DSS skal derudover bruge farvekoden til din cykel for at kunne finde
en specifik farvekombination,sidder sædvanligvis som et klæbemærkat et
sted på stellet.

-M

Fra : Peter J

Dato : 10-03-02 19:30

Michael K. S. <MichaelKS@image.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:go2n8uoklq7pm65vgt9315eubgbk9hdnu0@4ax.com...
> [...]
>
> DSS skal derudover bruge farvekoden til din cykel for at kunne finde
> en specifik farvekombination,sidder sædvanligvis som et klæbemærkat et

Klæbemærket sidder under sædet i venstre side, hvis det er en model sc-21 vi
taler om.

håber du får den på højkant igen.

Peter
2 x CBR 1000 F SC21

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 10-03-02 20:10

klæbemakatet sidder under sadlen

plastic dimsen til under topkåben/ den der dækker for forlygte, behøves
ikke.

skriv til david silverspare og fortæl dem hvilken cykel og farve den har så
skriver de tilbage med priserne på stumperne

Lasse