mobil logo
Fra : Lars Dalsgård

Dato : 10-03-02 14:50

findes der en kode ( eller et sted på nettet )
så man kan slette sit mobil-logo ( nokia 3310 )

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-03-02 00:34

slet B7OYZ skrev:

>findes der en kode ( eller et sted på nettet )
>så man kan slette sit mobil-logo ( nokia 3310 )

Tast *#opr0logo#

PS! Gruppen news:dk.teknik.telefoni.mobil er mere velegnet til
mobil-relaterede spørgsmål.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Torbenth

Dato : 12-03-02 19:44

Lasse Hedegaard skrev i meddelelsen
<2arn8uc08c71bdfu0qfaahv823s9h12fq1@dtext.news.tele.dk>...

>Tast *#opr0logo#

Findes der en lignende kode til 3210?

Mvh.
Torben (ved godt det er forkert gruppe, men når du nu var så flink at svare
her)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 12-03-02 23:07

Torbenth skrev:

>Findes der en lignende kode til 3210?

Aner det ikke, jeg har spurgt i dk.teknik.telefoni.mobil for et par
dage siden. Den pågældende kode virker så vidt jeg ved (og har prøvet)
kun på Nokia 3310 (mærkeligt nok).

Fra : Vagn Dahl

Dato : 11-05-02 15:57

Lars Dalsgård <dalle@B7OYZpc.dk>