Musicator - hjælp!
Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 09-03-02 23:21

Jeg sidder med en original version af Musicator 2.0
og vil skrive noder ind.
Det går rimeligt, men programmet viser kun ét nodesystem
(ex. sopranstemmen), men da jeg vil lave en 2-3-stemmet
sats, skal jeg bruge et par systemer mere.
Hvordan får jeg dem frem ?
Hjælpe-teksten siger, at jeg skal klikke på "Add"-knappen,
men hvad er det for én. Det fremgår ikke af noget.
Jeg har prøvet dem alle - 4 virker ikke - men jeg kan ikke få
flere systemer frem.

Har du et godt råd ? så kom med det.

Venlig hilsen Jørgen Carlsen

Fra : Bess

Dato : 10-03-02 08:06

"Jørgen Carlsen" <jcarl@daks.dk> wrote in message
> [...]
> men hvad er det for én. Det fremgår ikke af noget.
> Jeg har prøvet dem alle - 4 virker ikke - men jeg kan ikke få

Nu er det vist ikke 2.0 jeg har, men mon det virker på samme måde? I vinduet
"OverView Setup1" er der en linje hvor der står "New Midi" - hvis du
dobbeltklikker nedenunder den, så skulle der komme en ny linje. Dårlig
forklaring, men jeg kan ikke udtrykke det bedre .

mvh
Bess