Temmeligt OT - Wildpark Ekholt ?
Fra : Brian Østergaard

Dato : 09-03-02 19:45

Hej NG

Nu når der ikke er så meget trafik i gruppen så tillader jeg mig at stille
et lidt OT spørgsmål.:

Jeg så for et års tid siden en udsendelse i tysk tv om en naturpark der,
mener jeg, hedder Wildpark Ekholt, men jeg kan ikke finde den på nettet
nogle steder, selvom jeg mener at jeg på daværende tidspunkt var inde på
deres hjemmeside.
Er der nogle her i gruppen der har kendskab til denne naturpark enten en
webadresse eller selv har været der ?
Jeg mener det ligger i nærheden af Hannover.

Med venlig hilsen
Brian Ø
mantabrian@hotmail.com

Fra : Skimmerhorn

Dato : 09-03-02 20:16

"Brian Østergaard" <mantaREMOVEbrian@hotmail.com> wrote in message
> [...]

en
> webadresse eller selv har været der ?
> Jeg mener det ligger i nærheden af Hannover.

Prøv at søge på "Wildpark Eckholt" på google.
Skimmerhorn

Fra : Brian Østergaard

Dato : 09-03-02 21:12

KLIP

> Prøv at søge på "Wildpark Eckholt" på google.
> Skimmerhorn

Det har jeg prøvet, jeg finder nogle tekster indeholdende "Wildpark
Eckholt", men ikke deres side, eller andet jeg kan bruge.

Brian Ø

Fra : Sven Silow

Dato : 09-03-02 22:35

"Brian Østergaard" <mantaREMOVEbrian@hotmail.com> penmanshipped:

>KLIP

>Det har jeg prøvet, jeg finder nogle tekster indeholdende "Wildpark
>Eckholt", men ikke deres side, eller andet jeg kan bruge.

http://www.wildpark-eekholt.de/menu.html

(Tog c:a 2 minutter at finde med Alta-Vista - trods fejl-stavning.)

Sven

Fra : Brian Østergaard

Dato : 09-03-02 22:58

"Sven Silow" <poisoned@dart.se> skrev i en meddelelse
> "Brian Østergaard" <mantaREMOVEbrian@hotmail.com> penmanshipped:

> http://www.wildpark-eekholt.de/menu.html
>
> (Tog c:a 2 minutter at finde med Alta-Vista - trods fejl-stavning.)
>
> Sven

Tak for hjælpen, det er nok stavefejlen der er skyld i mine problemer. Jeg
regner med at køre derned og kigge her i foråret engang.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Med venlig hilsen
Brian Ø

Fra : Thor

Dato : 11-03-02 20:56

Også OT

Tjek også Vogelpark Walsrode hvis du er i nærheden af
Hannover - en meget flot park.

mvh Thomas R

Fra : Brian Østergaard

Dato : 12-03-02 21:27

"Thor" <thr@image.danmark> skrev i en meddelelse
> Også OT
>
> Tjek også Vogelpark Walsrode hvis du er i nærheden af
> Hannover - en meget flot park.

Hej Thor

Jeg har været i Walsrode, det er meget spændende, selvom jeg synes fugle
hører til i den frie natur, så er det en mulighed for at se mange arter som
man ikke ellers har mulighed for at se.
Jeg skal også derned i år igen, sidste år var det med en bustur, men vi
kunne godt have brugt noget mere tid dernede, så i år kører jeg selv, det
går lidt hurtigere, og så kan man jo selv bestemme "afgangstiderne"

Med venlig hilsen
Brian Ø