For the birds - animeret film fra Pixar
Fra : Jette H

Dato : 09-03-02 17:39

Hej NG

Jeg håber jeg stiller spørgsmålet det rigtige sted. Jeg har for nyligt se
filmen 'Monsters Inc' hvor jeg bl.a. morede mig højlydt over denne lille
forfilm. Min spørgsmål går nu på, om der mon er nogen, der kender et sted på
nettet, hvorfra denne perle kan downloades. På forhånd tak for hjælpen.

Mvh
Jette

Fra : Emil Rune

Dato : 09-03-02 18:27

"Jette H" <jette_hoey@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forfilm. Min spørgsmål går nu på, om der mon er nogen, der kender et sted

> nettet, hvorfra denne perle kan downloades. På forhånd tak for hjælpen.

Nok ikke uden at det bliver temmelig tys-tys...

Emil

Fra : Jette H

Dato : 09-03-02 18:39

> Nok ikke uden at det bliver temmelig tys-tys...
>
> Emil

Det tænkte jeg nok, da jeg forgæves har søgt på nettet idag. Men ellers tak
for hjælpen.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Luhmann

Dato : 09-03-02 18:35

"Jette H" <jette_hoey@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
> forfilm. Min spørgsmål går nu på, om der mon er nogen, der kender et sted

> nettet, hvorfra denne perle kan downloades. På forhånd tak for hjælpen.

Helt legalt kan du se en bid af den (samt andre sjove små klips) på
www.pixar.com

Helt uofficielt (og uden opfordring til ulovlig adfærd :) ) kan jeg bekræfte
at den bliver delt via forskellige fildelingsprogrammer (kazaa, edonkey
etc.).

--
Mvh. Luhmann

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 09-03-02 23:41

> [...]
> forfilm. Min spørgsmål går nu på, om der mon er nogen, der kender et sted

> nettet, hvorfra denne perle kan downloades. På forhånd tak for hjælpen.

Har lige hentet den fra Kazaa, og den er jo genial !

Kun Pixar ku finde på det.........smukt lavet, og gennemført, som altid.

Thomas

Fra : Jette H

Dato : 10-03-02 11:37

"Thomas Mouritsen" <thomas_m@post10.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Har lige hentet den fra Kazaa, og den er jo genial !
>
> Kun Pixar ku finde på det.........smukt lavet, og gennemført, som altid.
>
> Thomas

Hej igen

Enig - jeg grinede i al fald til jeg havde ondt i maven
Men ellers tak for hjælpen alle sammen.

Med venlig hilsen
Jette

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-03-02 16:39

> [...]
> forfilm. Min spørgsmål går nu på, om der mon er nogen, der kender et sted

> nettet, hvorfra denne perle kan downloades. På forhånd tak for hjælpen.

På pixar.com kan man hente alle deres short films, For the Birds findes dog
kun i en preview version, men mon ikke snart den fulde version kommer.
Ellers må du ty til kazaa eller lignende

/Martin Helbo

Fra : Jesper Winding

Dato : 10-03-02 17:37

Hæ hæ den er sku griner, tak for tippet.

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 11-03-02 01:12

> Hæ hæ den er sku griner, tak for tippet.

Ditto. De små fede fugle var hammer sjove.

Mark