Kan ikke Drag'n Drop'e i Outlook
Fra : Pernille & Peter

Dato : 09-03-02 11:21

Simpelthen - jeg har før kunnet trække en fil ind i en mail, men nu skal jeg
den beværlige vej med at Tilføje, vælge fil osv. Kan der være en løsning på
dette?

Peter

Fra : Jesper

Dato : 09-03-02 12:39

in article B8AFA08A.7D46%pop@e-box.dk, Pernille & Peter at pop@e-box.dk
wrote on 09/03/02 11:20:

> [...]
> den beværlige vej med at Tilføje, vælge fil osv. Kan der være en løsning på

Er det et generelt problem at drag & Drop ikke fungerer i MacOS hos dig
eller er det kun Outlook Express der har problemet?
--
Jesper
"Hvis alle slår en skid mod racisme Fredag lugter der af lort Lørdag."

Fra : Morten Reippuert

Dato : 09-03-02 14:09

Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Simpelthen - jeg har før kunnet trække en fil ind i en mail, men nu skal jeg
> den beværlige vej med at Tilføje, vælge fil osv. Kan der være en løsning på
> dette?

Hvillken version af CarbonLib har du installleret?

Fra : N/A

Dato : 09-03-02 17:18

Fra : Morten Reippuert

Dato : 09-03-02 17:18

In article <B8AFEC33.7D68%pop@e-box.dk>,
Pernille & Peter <pop@e-box.dk> wrote:

> Reippuert spørger om hvilken version CarbonLib jeg kører. Den hedder
> DK1-1.4.
> Jeg kører OS9.2.1 DK.

prøv nyeste version af CarbonLib