Headset til telefon - hvor !!!
Fra : Lasse

Dato : 09-03-02 10:19

Hej
For et stykke tid siden, mener jeg at have set et headset, hvor der var et
meget lille tastatur til.
Man kunne så tilslutte den til sin normale analoge, så man har headset
dertil.

Det kostede vist ikke mere end omkring kr. 120,-

Er der nogen der produktet, og hvor jeg kan købe det ??

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-03-02 12:14

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> For et stykke tid siden, mener jeg at have set et headset, hvor der
var et
> meget lille tastatur til.

Er det denne du tænker på?
http://www.doro-ip.dk/privat/petit.htm

Jeg har en liggende, og den er da meget sjov, omend lydkvaliteten er lav
(vant til ISDN)

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?

Fra : Lasse

Dato : 09-03-02 13:22

> "Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> var et
>
> Er det denne du tænker på?
> http://www.doro-ip.dk/privat/petit.htm

Lige nøjagtig.
Tak for det.

Fra : Mark Beaumont

Dato : 10-03-02 04:31

"Lasse" <lmn1999_2000@yahoo.dk> skrev
> Lige nøjagtig.

Hvis du skulle være interesseret i eksemplar, så bør de kunne
findes i Føtex, Melin og Fona.

Vh Mark

Fra : Lasse

Dato : 10-03-02 10:53

> Hvis du skulle være interesseret i eksemplar, så bør de kunne
> findes i Føtex, Melin og Fona.

Takker.
Kan de kun bruges til analoge, eller kan de også bruges til ISDN ?
Hvis de ikke kan bruges til ISDN, er der så andre alternativer ?

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 10-03-02 11:05

> Kan de kun bruges til analoge, eller kan de også bruges til ISDN ?
> Hvis de ikke kan bruges til ISDN, er der så andre alternativer ?

Jeg har min koblet på en Siemens Gigaset 2060 (basestation til ISDN med
analoge udgange)
Et bedre alternativ er et Gigaset håndsæt med headset (hvilket jeg
normalt bruger)

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Mødes vi fredag?