Regnvandsbeholder
Fra : Hans

Dato : 09-03-02 09:19

Nu da foråret snart nærmer sig skal jeg have en ny regnvandsbeholder.
Min gamle grønne på 200 L revnede så en ny må findes.

Hvor findes sådanne ?
Det jeg kunne tænke mig er noget med 500 L og de skal ikke være det grønne
møj fra byggemarkedet.
De skal kunne stå på et stativ eller ligende, så man kan aftappe i
vandkanden.
Der skal også være mulighed for filter så beholderen ikke bliver fyldt med
snavs fra taget.

Nogen ideer ? evt links.

Mvh Hans

Fra : Britta Mott Andersen

Dato : 09-03-02 10:10

Klik ind på www.dbamott.dk og videre på brug af regnvand

Britta M. Andersen
Box 109
3060 Espergærde
Tlf 4913 5555
Fax 4913 3455
Mobil 2026 7555
Hjemmeside: www.dbamott.dk

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-03-02 12:49

Klik på Grønne links på www.dbamott.dk
Der er bl. navn og adresse på en forhandler af hvad du søger.
Desuden er du meget velkommen til at kontakte mig mht. til spørgsmål vedr.
brug af regnvand mm.
Mvh. Dan Andersen