6310 vs. 6510
Fra : Poul Carstens

Dato : 09-03-02 00:31

Hvad siger i???

/poul

Fra : Nick Christensen

Dato : 09-03-02 00:45

> Hvad siger i???

Stortset det samme og samme prisklasse.

Er du til den lille og fancy telefon er det 6510. Vil du have den seriøse
telefon, men den rigtige størrelse og bluetooth, så er det 6310.

Fra : Christian Larsen

Dato : 09-03-02 17:35

Hej.

Hvis du er ligeglad med Bluetooth. Så tag 6510. Den er sej. Derudover har
6510 Radio, det har 6310 ikke.

m.v.h.
Christian.

Fra : Christian Larsen

Dato : 09-03-02 17:36

Hej.

Den kan køre WAP alm. og over GPRS. Hvad mere vil du have?

m.v.h.
Christian.

Fra : Lars Knudsen

Dato : 09-03-02 22:44

Hej,

"Poul Carstens" <bomb@city.dk> wrote in news:a6bhir$pbp$1@news.cybercity.dk:

> Hvad siger i???

6310 passer i det håndfri i bilen som stammer fra min gamle 6110.

** Lars

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-02 11:33

On 09 Mar 2002 21:44:28 GMT, lars@image.dk (Lars Knudsen) wrote:

>Hej,

>6310 passer i det håndfri i bilen som stammer fra min gamle 6110.
jep - sammen med 5110, 6150, 7110, 6210 og måske andre jeg ikke har
haft
/bjarke

Fra : Peter Rongsted

Dato : 11-03-02 15:39

Free Use <> wrote:

>jep - sammen med 5110, 6150, 7110, 6210 og måske andre jeg ikke har
>haft

Er du helt sikker? 6110 er single-band. Jeg mener at huske, at det kunne
give problemer med antennen, som skulle skiftes. Jeg er dog ikke sikker.

Peter

Fra : Anders Berg

Dato : 10-03-02 16:59

"Poul Carstens" <bomb@city.dk> wrote in message

> Hvad siger i???

Kan klart anbefale 6510. Synes ikke 6310 er pæn, og desuden kan 6510
mere, dog ikke bluetooth. Så hvis du har brug for dette ville jeg nok
vælge en Ericcon T68, og hvis du ikke har så køb en 6510.

Anders