XJ600 begrænset ??
Fra : Morten Juel

Dato : 08-03-02 20:29

Hejsa NG

Hvordan er de tyske XJ600 fra midt firserne begrænset i motoren der er nogle
med helt ned til 27HK !!
Er det nemt at ændre tilbage til de orginale 72HK ?

Morten
Golf II GTI
XS400Seca

**som har www+mail plads til salg, kan også bruges med eget domainenavn**

Fra : Moller

Dato : 08-03-02 21:17

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
nogle
> med helt ned til 27HK !!
> Er det nemt at ændre tilbage til de orginale 72HK ?

Skal du ik lige ha fixet den Seca ??? jeg mener, du fik jo en komplet
motor som bare skulle i, eller har du taget pakningerne ud af den også :)

VH
Lars Molnit

Fra : Armand

Dato : 09-03-02 00:07

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
nogle
> med helt ned til 27HK !!
> Er det nemt at ændre tilbage til de orginale 72HK ?

Plejer at fremgå ud fra de originale tyske papirer, så en sælger burde
være vidende derom!
Mange har også de originale stumper liggende (hvis ikke allerede
monteret?)!

--
Armand.