www.html.dk
Fra : damn

Dato : 08-03-02 20:31

kan man ikke downloade de Tutorials der er på siden eller hente en printer
venlig version. Det er lidt bøvlet at hente alle siderne enkeltvis for
dernæst at printe dem.

Mvh Johs

PS: det er ellers en meget god side!

Fra : jopa

Dato : 08-03-02 20:36

"damn" skrev bla...
> kan man ikke downloade de Tutorials der er på siden eller hente en printer
> venlig version. Det er
lidt bøvlet at hente alle siderne enkeltvis for
> dernæst at printe dem.

Hejsa som flere andre før dig så har du ikke fundet ud af at du rent faktisk
befinder dig på Usenet der læses af 100.000 vis af mennesker.
Du tror fejlagtigt at du skriver i et lokalt forum i www.html.dk

så det
--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : damn

Dato : 08-03-02 20:41

jopa skrev i meddelelsen
<3c891291$0$87658$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...
> [...]
faktisk
>befinder dig på Usenet der læses af 100.000 vis af mennesker.

Er der ikke grænser for hvor specifik en NG bør være?? Det er jo ikke
ligefrem fordi jeg forsøger at sælge en traktor.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 08-03-02 21:11

"damn" <fedevaps@yahoo.dk> writes:

> [...]
>

> Er der ikke grænser for hvor specifik en NG bør være?? Det er jo ikke
> ligefrem fordi jeg forsøger at sælge en traktor.

Der er skam ikke nogen der siger at du er off-topic, men "her på
siden" giver overhovedet ingen mening. Nogle læsere har lært at
html.dk har et web-interface til Usenet-grupperne, og kan derfor gætte
hvad du mener. Derfor informerede jopa dig om at du havde misforstået
noget.

Det er sket en del på det sidste. Måske folkene bag html.dk kunne
skrive en advarsel med endnu større bogstaver :)
/L
'Faith without judgment merely degrades the spirit divine.'

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 08-03-02 21:19

Lasse Reichstein Nielsen wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Det er sket en del på det sidste. Måske folkene bag html.dk
> kunne skrive en advarsel med endnu større bogstaver :)

Det kunne folkene bag html.dk nok godt finde på at gøre

Mvh
Jonas

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-02 21:44

Lasse Reichstein Nielsen skrev:

>men "her på siden" giver overhovedet ingen mening.

Det skrev Johs vist heller ikke?

>Nogle læsere har lært at
>html.dk har et web-interface til Usenet-grupperne, og kan derfor gætte
>hvad du mener.

Han har sendt indlægge med Outlook Express så vidt jeg kan se.

Men webdesign.html er nok ikke den rigtige gruppe, nej. Send i stedet
en mail til dem bag websitet.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : damn

Dato : 08-03-02 21:45

Lasse Hedegaard skrev i meddelelsen ...

>Det skrev Johs vist heller ikke?

>Han har sendt indlægge med Outlook Express så vidt jeg kan se.
>
>Men webdesign.html er nok ikke den rigtige gruppe, nej. Send i stedet
>en mail til dem bag websitet.

er netop gjort og jeg har fået et fyldestgørende svar på mit spørgsmål

Fra : jopa

Dato : 08-03-02 21:13

"damn" skrev bla.
> Er der ikke grænser for hvor specifik en NG bør være?? Det er jo ikke
> ligefrem fordi jeg forsøger at sælge en traktor.

Og så er det jeg spørger : hvad er det for sider du vil downloade ? jeg kan
jo ikke se de sider da jeg pt svarer dig i en offentlig nyhedsgruppe på
Usenet, og du tror formentlig at du stiller dit ? på hjemmesiden www.html.dk
Dit spørgsmål bliver rundkastet på Usenet, og ses af tusindvis af mennesker
der ikke aner hvad www.html er.

Blot dette. Ikke for at korrekse dig men vejlede

--

jopa
www.jp-web.dk

Fra : Jonas Astrup - html.~

Dato : 08-03-02 21:16

damn wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> Er der ikke grænser for hvor specifik en NG
> bør være?? Det er jo ikke ligefrem fordi jeg
> forsøger at sælge en traktor.

Problemet er at der engang imellem er nogle brugere på html.dk som ikke
ved hvad USENET er og derfor tror at det de skriver her i gruppen kun
læses af html.dk's brugere. Vi har lavet en info side her:

http://www.html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp

OK, så det virker altså lidt "irreterende" eller "malplaceret" for nogle
af de andre brugere når folk stiller specifikke HTML.dk spørgsmål her.

Bedste hilsener
Jonas