matrox g400
Fra : Axel

Dato : 08-03-02 18:04

hej
hvor stor er forskelden på følgende kort

matrox g400 16mb ram? og matrox g400 32mb ram

er det så meget at man mærker det,jeg spiller aldrig
men arbejder med billeder til hjemme brug
på forhånd tak
Axel
Horsens

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-03-02 20:14

Opdateringen sker hurtigere, du kan køre med større opløsning på skærmen, og
så er der TV-out på MAX'en, det ved jeg så ikke om du har ?

Kim Larsen

Fra : Esben

Dato : 09-03-02 03:01

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Opdateringen sker hurtigere, du kan køre med større opløsning på skærmen,
og
> så er der TV-out på MAX'en, det ved jeg så ikke om du har ?

Hmm...han skrev ikke noget om g400max. Hvis det er to alm. g400 kan de
ekstra RAM vel næppe give nogen hastighedsforskel i opdateringer.

--
Esben

Fra : Axel

Dato : 09-03-02 12:27

On Sat, 9 Mar 2002 03:01:12 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Hmm...han skrev ikke noget om g400max. Hvis det er to alm. g400 kan de
>ekstra RAM vel næppe give nogen hastighedsforskel i opdateringer.

hej guter
det er ikke er Max kort,jeg købte det for at være er 32mb kort,
men det var bare et 16mb kort, så jeg føler mig lidt snydt.
hvor meget er jeg gået glip af
Axel

Fra : Esben

Dato : 09-03-02 15:17

> hej guter
> det er ikke er Max kort,jeg købte det for at være er 32mb kort,
> men det var bare et 16mb kort, så jeg føler mig lidt snydt.
> hvor meget er jeg gået glip af

Hvis du ikke spiller eller bruger flere end en skærm/tv på samme tid, er du
ikke gået flip af noget. (Ved dog ikke om 16MB kortet findes med to
skærmudgange? Og findes 32MB kortet med kun een udgang?)

--
Esben

Fra : Axel

Dato : 09-03-02 17:08

On Sat, 9 Mar 2002 15:17:25 +0100, "Esben" <sordiahp@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>ikke gået flip af noget. (Ved dog ikke om 16MB kortet findes med to
>skærmudgange? Og findes 32MB kortet med kun een udgang?)

der er to skærme udgange på det her kort
det kør også godt
ok tak for svarene
mvh
Axel