Nyt system
Fra : Claus Christiansen

Dato : 27-01-01 21:15

Jeg er den lykkelige ejer af en iMac 333 med 8.5.x og nu høre jeg jo
alle er henrykte over 9.1 så det vil jeg også gerne lægge på iGor. Men
er der en måde at gøre dette på uden at formatere HD, evt via extern HD
eller noget.

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 27-01-01 21:30

Claus Christiansen <cfc@mail.dk> wrote:

> [...]
> alle er henrykte over 9.1 så det vil jeg også gerne lægge på iGor. Men
> er der en måde at gøre dette på uden at formatere HD, evt via extern HD

Du starter op på system CD´en og laver en ren ominstallation. Din
eksisterende systemmappe vil blive omdøbt og en ny vil blive lagt ned på
din HD
--
Jesper Oersted
It isn't pollution that's harming the environment. It's the impurities

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 28-01-01 02:58

Hej Claus

Rigtig som Jespeer svarer dig, og han kunne have tilføjet, at
installationsprogrammet selv checker og opdaterer din HD, så du behøver slet
ikke selv gøre det først.

mvh. Erik Richard

Jesper Ørsted wrote:

> Du starter op på system CD´en og laver en ren ominstallation. Din
> eksisterende systemmappe vil blive omdøbt og en ny vil blive lagt ned på
> din HD

Phone: (+45) 8625 0963, Fax: (+45) 8625 0962

Fra : Claus Christiansen

Dato : 28-01-01 21:24

Jesper Ørsted <spambait@use.reply.to> wrote:

> Du starter op på system CD´en og laver en ren ominstallation. Din
> eksisterende systemmappe vil blive omdøbt og en ny vil blive lagt ned på
> din HD

Og det sker der ikke noget uhyggeligt ved?

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 28-01-01 23:46

Claus Christiansen <cfc@mail.dk> wrote:

> Og det sker der ikke noget uhyggeligt ved?

Ikke det fjerneste! Der er ganske ufarligt.

Fra : David Blangstrup

Dato : 28-01-01 14:27

On Sat, 27 Jan 2001 21:15:25 +0100, Claus Christiansen wrote
(in message <1enwk5p.1vk89dn3mlerqN%cfc@mail.dk>):

> [...]
> alle er henrykte over 9.1 så det vil jeg også gerne lægge på iGor. Men
> er der en måde at gøre dette på uden at formatere HD, evt via extern HD

Det er måske en god ide at kigge her, der står vist noget om at update fra
8.x
http://til.info.apple.com/techinfo.nsf/artnum/n106114

--

- David