Suzuki V-storm
Fra : Torben Andersen

Dato : 08-03-02 16:30

Der er en foreløbig test af den nye Suzuki V-storm i det nye nr. af
Motorrad. Man må sige det er en meget positiv omtale de giver den nye
rejselangtursoffroaderturing cykel.
Kan ske man bliver nød til at skifte kværn!!!!!!!!

Fra : Nels Wolf

Dato : 08-03-02 20:49

"Torben Andersen" <skolebakken16@os.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rejselangtursoffroaderturing cykel.
> Kan ske man bliver nød til at skifte kværn!!!!!!!!

Tak for tip'et. Jeg har før i denne gruppe efterlyst test af modellen, så
jeg må hellere se at få købt bladet. Man kunne i øvrigt se maskinen på
den udstilling der lige har været i Århus.

PS: den hedder i øvrigt ikke V-Storm , men noget så tumpet som V-Strom
(altså strøm på tysk) så egentlig må den vel udtales "Fau-Strom"
Det er måske også derfor motoren er droslet ned til ca 98
"forsikrings-heste" ...

Nels Wolf

Fra : Mogens Dammand

Dato : 08-03-02 22:48

Kunne meget vel blive den næste model, når Transalp'en er udtjent, men der
går jo nok nogle år endnu.

Mogens
Honda TA
DMCN #559

Fra : Jens U

Dato : 08-03-02 23:18

Mogens Dammand skrev ...
>Kunne meget vel blive den næste model, når Transalp'en er udtjent, men der
> [...]

Ja, laaang tid endnu.
Det ender nok med at Pein snart runder 250.000 km på hans TA med den fart han har på.
Det tror jeg næppe V-bøttejernet ville holder de kilometer.

--
Hilsen Jens, HONDA Revere
E-mail: reveredk@studmc.dkX >>>>(do not auto-reply)<<<< Fjern/Remove X