Aprilia Håndbøger
Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 08-03-02 15:18

Hej

Fandt lige understående link i dk.fritid.knallert.
http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp

På siden kan der downloades håndbøger til alle Aprilia modeller incl. mc`er.

Prøve lige at downloade en til Pegaso`en, den indeholdt en Håndbog og en
vedligeholdes manual/bog med bl.a et ledningsdiagram,

Håber der er nogen der kan bruge det.

Dan
(Ducati 748 + MZ TS250/2)
www.dethlefsens.dk
slet "FJERNMIG" fra adr. ved svar

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 08-03-02 18:52

"D@n Dethlefsen" skrev i en meddelelse

> Fandt lige understående link i dk.fritid.knallert.
> http://www.serviceaprilia.com/public/lum/index.asp
>
> På siden kan der downloades håndbøger til alle Aprilia modeller incl.
mc`er.

Hmm, jeg prøvede at hente til konens RS50, men den spørger efter brugernavn
og kode.

> Håber der er nogen der kan bruge det.

Jo. Gid man så havde den kode de beder om, så var det mægtigt. Men det er
nok bare en bug

kenn@primera.dk
www.primera.dk www.diversion.dk
Primera SRi ´00 XJ600s div ´98

Fra : Kasper Raal

Dato : 09-03-02 13:00

>Jo. Gid man så havde den kode de beder om, så var det mægtigt. Men det er
>nok bare en bug

Jeg havde ingen problemer...............?
så prøv igen........

Fra : Kasper Raal

Dato : 09-03-02 13:22

>Hmm, jeg prøvede at hente til konens RS50, men den spørger efter brugernavn
>og kode.

Du havde ret
den danske og engelske udgave af RS 50 2001 er beskyttet ?
den tyske er tilgængelig, så hvis du kan lidt tysk er den vel også
lige så god............

Fra : kenn@primera.dk

Dato : 10-03-02 19:30

"Kasper Raal" <raal@orangenet.dk> skrev i en meddelelse

> den tyske er tilgængelig, så hvis du kan lidt tysk er den vel også
> lige så god............

Jeg har den engelske på tryk, men den danske havde da været meget rar at
have.

Fra : Stine Linde

Dato : 09-03-02 18:23

Hejsa

Jeg kan ikke se den engelske RS250 manual, er der nogen som kan?

Hilsen Tomas Linnet