loger fra 12send.dk?
Fra : otto

Dato : 08-03-02 14:41

Nå jeg sender et logo fra 12send til min Nokia 3210, kommer den frem så man
kan Vise/gemme. Men når jeg gemmer så forsvinder logo'et!!!

Er der andre der har samme problem?

MvH
Otto

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-03-02 15:46

"otto" <lamme@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nå jeg sender et logo fra 12send til min Nokia 3210, kommer den frem så
man
> kan Vise/gemme. Men når jeg gemmer så forsvinder logo'et!!!

Har du valgt den rette operatør?? Det logo du sender skal passe til din
operatør, altså om du har Sono, TDC, Telmore etc...
--
Mvh. Dennis Lange
-Bruger du Sv: istedet for Re: ? Så kan ikke alle læse dit indlæg...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 08-03-02 16:28

Dennis Lange skrev:

>Har du valgt den rette operatør?

Man mener ikke selv man vælger operatør hos 12send.

venligst,
Lasse Hedegaard

Du kan nu få opdateret softwaren i din Nokia-telefon,
og du kan få ekstra spil i alle udgaver af Nokia 3210.

Fra : Dennis Lange

Dato : 08-03-02 16:31

> Man mener ikke selv man vælger operatør hos 12send.

Hmm... det mente jeg nu man gjorde... Men da det er længe siden jeg har
oprettet mig selv, udelukker jeg ikke at jeg tager fejl....i så fald
undskyld

Fra : Nikolaj R. J.

Dato : 17-03-02 11:14

"Dennis Lange" <dblng@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev i en meddelelse

Jo det gør men. Under "Min Profil" på ens start side på 12send. Men 12send
har en del problemer med fejlmeddeleser i øjeblikket....