Mediaplayer
Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 08-03-02 13:19

Hej NG.
Når jeg bruger visuelle effekter i Windows Mediaplayer, hakker den og siger små kliklyde, musikken spiller fint, det er kun
grafikken den er gal med. Er det grafikkortet (Geforce 2, 64mb, 400mx) eller min processor (AMD K6-2 450mhz) den er gal med, eller
hvad? Jeg har 256 mb sd ram pc100.
Håber på lidt hjælp... Jeg bruger forresten WinXP pro.

Venligst Lars

Fra : Per Larsen

Dato : 08-03-02 14:01

det er cpu'en, du har rigligt med ram og grafkkortet er da oxo ok.

-Per

Fra : Jesper KA

Dato : 08-03-02 14:58

"Lars Lienhøft Larsen" <lars.lienhoeft.larsen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> grafikken den er gal med. Er det grafikkortet (Geforce 2, 64mb, 400mx)
eller min processor (AMD K6-2 450mhz) den er gal med, eller

Prøv at bemærke hvordan det går med dine system resurcer når du slår
visuelle effecter til og fra ..

Regards

Fra : Lars Lienhøft Larsen

Dato : 08-03-02 18:48

> Prøv at bemærke hvordan det går med dine system resurcer når du slår
> visuelle effecter til og fra ..

Ja, okay, når den spiller med albumcover som baggrund bruger den omkring 60-80 % af cpu'en, hvis jeg slår f.eks. atmosfære til ryger
den op på 100% hele tiden.
Jeg må vel desværre indse at min cpu er for lille....

Tak for hjælpen

Larsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-03-02 17:01

Jeg har haft samme problemer med en K6-2 400Mhz, nu er der en 1100 i, og nu
er der ikke problemer
Jeh har et Matrox G400 MAX kort i.(32Mb RAM)

Kim Larsen