En smart måde?
Fra : Nicolai

Dato : 08-03-02 12:52

Jeg er lige blevet færdig med en hjemmeside, men mangler en bedre måde at
redigere den på...

Jeg har mine links i venstre side og ønsker, at de skal åbne i
"hovedside"(tekstside). Siden er lavet ved hjælp af tabler og celler! Jeg
ønsker at beholde en ca. bredde på 850 pixel gange 700 pixel i højden.
Derved kan jeg ikke bruge de standard valgte rammesider, som man finder
Frontpage....?

Nogle ideer? - og hvorledes gør man dette nemmeste??

For bedre forståelse om ovennænte klil - http://www.ntrds.dk/newegypten.htm

Med tak & håb og gode forslag :- )

NT/Randers

Fra : Jesper Winding

Dato : 08-03-02 14:12

Jeg syntes du skulle droppe hele idéen, og i stedet lave en side om
Bornholm!

--
-=JESPER=-
http://www.jespersunivers.dk/arkiv/pulterkammer.htm

Fra : Nicolai

Dato : 08-03-02 21:37

Vi er af forskellige meninger... :- )

Seriøst jeg mangler en løsning/mulighed på mit lille redigeres problem.
Andre forslag ses gerne....