Andet multimedie
bentjuul 3670
Gratis billeder olie boreplatform
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 08-03-02 12:50

Hej
Er der nogen der ved hvor man kan hente et eller flere gratis billeder
af olieplatforme eller noget der relatere til olie og gas ?
Eller er der en der har sådant et (gratis) billed ?
Helst hi-res skal bruges til tryk/print

Lars

Fra : Ammitz

Dato : 08-03-02 13:57

Jeg har meget glæde af at lede på denne adresse, - som du måske kan have
glæde af:
http://www.webshots.com/homepage.html
Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Stuffy

Dato : 08-03-02 14:58

> Jeg har meget glæde af at lede på denne adresse, - som du måske kan have
> glæde af:
> http://www.webshots.com/homepage.html

Men er billederne gratis?

Så vidt jeg kunne se kunne man kun downloade dem ind i deres program og
anvendes til baggrund på privat computer?

Hilsen Jimmy

Fra : R.O.

Dato : 08-03-02 15:11

"Stuffy" <abuse@hotmail.com> wrote in message

> Men er billederne gratis?

Ja nogle (mange) er.

/R.O.

Fra : Ulla

Dato : 09-03-02 02:05

> Men er billederne gratis?
>
> Så vidt jeg kunne se kunne man kun downloade dem ind i deres program og
> anvendes til baggrund på privat computer?
>
> Hilsen Jimmy

Hej!

Du kan klikke med højre musknap og trykke
gem som på billedet..

Mvh Ulla

Fra : Poul B-H

Dato : 09-03-02 22:33

Spørg Mærsk Olie og Gas på Esplanaden i Kbh.
De har billeder af alle deres platforme.

Poul B-H