Matrox med GeForce4-killer?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-03-02 12:02

I følge de første løse rygter er Matrox på vej med et videokort, der kan
give GeForce4 baghjul - også i 3D.

Må guderne være med os denne gang!

http://www.hardware.no/nyheter/mars02/matrox_parhelia.html
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Kim Fritze Sillasen

Dato : 08-03-02 12:41

> I følge de første løse rygter er Matrox på vej med et videokort, der kan
> give GeForce4 baghjul - også i 3D.
>
> Må guderne være med os denne gang!
>
> http://www.hardware.no/nyheter/mars02/matrox_parhelia.html

HALLELUJA!!! Jeg er ellers ateist, men fra i dag beder jeg til den store
grafikgud, at rygterne er sande.

--
Mvh. Kim, Aalborg

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-03-02 12:54

"Michael Lund Sørensen" wrote:

> I følge de første løse rygter er Matrox på vej med et videokort, der kan
> give GeForce4 baghjul - også i 3D.

Det vil jeg se før jeg tror det, men det vil da være dejligt( og dyrt) hvis
det holder stik

I samme boldgade er der jo også stadig rygter om at BitBoys kommer med noget
nyt, der kommer også et hurtigere Radeon kort snart og så er der et KyroIII
på vej.

Det kan blive et spændende grafik år, DirectX9, DirectX wrapper til
Linux.... og så alle de nye 3D spil (U2, UT2, Morrowind, CMR3, DN4E...).

Mvh

Bruno

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 08-03-02 14:35

> [...]
noget
> nyt, der kommer også et hurtigere Radeon kort snart og så er der et

Næe den er droppet
http://www.hardware.no/nyheter/feb02/nokyro.html
Men måske alligevel
http://www.hardware.no/nyheter/mars02/via_kyro.html

Fra : Joergen Ramskov

Dato : 08-03-02 14:02

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message

> I følge de første løse rygter er Matrox på vej med et videokort, der
kan
> give GeForce4 baghjul - også i 3D.

Sjovt - der er da ellers et stykke tid til 1. april endnu ;)

--
Jørgen Ramskov - Use your idle CPU cycles for some thing good!
http://tsf.dbestern.net/